تمرین پشت بازو با سرجیو اولیوا

تمرین پشت بازو با سرجیو اولیوا

- in حرکات تمرینی
1491
۱

 http://www.irsport24.com/userfiles/sergio1(1).jpg

هنوز هم بسیاری از صاحب نظران سرجیو اولیوا را بی نظیرترین مرد المپیایی از نطر ژنتیکی می دانند . اما این بازو های اوست که بیش از هر چیز در اذهان علاقه مندانش باقی مانده است . در اوایل دهه هفتاد میلادی سرجیو قطور ترین بازو هارا میان بدنسازان جهان داشت ، گرچه او جلو بازوهای بلندی داشت اما پشت بازوها و ساعدهایش عامل درخشش بازوهای او شده بود.


تک اندام : او به عنوان یکی از اعضای تیم ملی وزنه برداری کوبا در دهه پنجاه میلادی معتقد بود تمرین باید سنگین و اصولی باشد . سرجیو تمرینات پشت بازوی خود را گاهی تغییر میداد و از سیستم  ۵ * ۵ تا ست های حجمی استفاده می کرد اما این ژنتیک فوق العاده او بود که در پاسخ به هر نوع تمرینی بهترین نتیجه را می داد .
تک اندام
تمرین پشت بازو با سرجیو اولیوا
دیپ با وزنه ۵ * ۸ – ۱۲
پشت بازو کششی ۱۲ – ۸ * ۵
پشت بازو کششی مچ برعکس ۱۲ – ۸ * ۵
پشت بازو دمبل بالای سر ۱۲ – ۸ * ۵
پشت بازو هالتر نشسته مچ برعکس ۱۲ – ۸ * ۵

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

1 Comment

  1. متاسفانه پارسال در سن ۷۱ سالگی به علت نارسایی کلیه دار فانی را ودا گفت.بصورتی که ماه های آخر زندگی را در بیمارستان بسر میبرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

مزایای ورزش در مورد بیماری افسردگی چیست؟

بهبود عزت نفس یکی از مزایای کلیدی روانی