میوه هایی برای سم پاشی بدن

میوه هایی برای سم پاشی بدن

- in پزشكي ورزشي, تغذیه
239
۰

http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/img/daneshnameh_up/8/8b/Blackberry1.jpg

بدن انسان همیشه دارای سموم مختلف است که بر اثر تجزیه مواد غذای در سیستم گوارشی به وجود می آید این سموم شاید برای بدن خیلی مضر نباشند اما اگر به مدت زیادی در بدن باقی بمانند و یا راهی برای از بین بردن آن ها نیاندیشید می توانند به راحتی شما را بیمار کنند. خوراکی های طبیعی وجود دارد که می تواند این سموم را از بین ببرد. پزشکان توصیه می کنند که همیشه از این خوراکی ها استفاده کنید.

تمشک
اولین خوراکی که می تواند در مقابل تمامی سموم بدن شما مقاومت کند تمشک است. این خوراکی بسیار مقوی بوده و میزان زیادی آنتی اکسیدان دارد ه باعث می شود تا بسیاری از سموم بدن دفع شوند. همچنین مواد مغذی این خوراکی می تواند در تقویت کردن قوای کلی بدن نیز مفید باشد.

زنجبیل
ادویه ای بسیار عالی و در دسترس که میتوانند به شما در پخت انواع غذاهای خوشمزه کمک کند و همچنین سموم بدن شما را از بین می برد زنجبیل است. این ادویه کمک به سزایی به دستگاه گوارش برای بهتر هضم کردن مواد غذایی می کند و همچنین از به وجود آمدن سموم مختلف جلوگیری می کند.

لیمو
این خوراکی را می توانید در انواع مختلف ترش و شیرین پیدا کنید و آبلیمو نیز همیشه در دسترس خواهد بود. آنتی اکسیدان ها و ویتامین های این خوراکی می تواند به شما در هرچه بیشتر دفع کردن سموم کمک کند. سعی کنید روزانه حداقل یک ته استکان آبلیمو بخورید تا هضم غذا برای شما آسان تر باشد.

انبه
میوه ای بسیار خوشمزه و سرشار از ویتامین های مفید برای بدن انبه است. تنها یک نیمه از انبه می تواند تمامی ویتامین C لازم برای یک روز شما را تامین کند. این میوه همچنین حاوی فیبر و مواد مغذی است که نه تنها به دفع سموم کمک می کند بلکه از به وجود آمدن آن ها نیز می تواند جلوگیری کند.

پرتقال
این روزها در انواع مختلف می توانید آن را خریداری کنید. دقت داشته باشید که یک پرتقال در روز برای بدن می تواند بسیار مفید باشد و شما را در مقابل بسیاری از بیماری های زمستانی بیمه می کند. همچنین پرتقال می تواند به روند سم زدایی بدن کمک به سزایی کند و باعث می شود تا بسیاری از سموم بد بدن از بین بروند.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

نکاتی کلیدی برای تمرینات بدنسازی بانوان

بسیاری از خانم ها در تمرینات ورزشی و