پروتئین سه گانه چیست؟

پروتئین سه گانه چیست؟

- in پروتئین
7398
۳
http://www.8pic.ir/images/85188169995797440456.jpg
ترکیب پروتئین وی سویا و کازئین و استفاده از آن قبل از تمرین یک پیشنهاد است که از طرف مجله فلکس انجام گرفته است. پروتئین سویا مانند پروتئین وی سریع هضم شده و آمینواسیدهای لازم را به سرعت در اختیار عضلات قرار می‌دهد. تحقیقات نشان داده است که قدرت ریکاوری پروتئین سویا از پروتئین وی بیشتر است چرا که حاوی مقدار قابل توجهی از ترکیبات آنتی‌اکسیدان است و توانایی تولید نیترواکسید را نیز دارا است.

از طرف دیگر کازئین بسیار دیر جذب است. در عوض به آرامی اسید آمینه مورد نیاز عضلات را فراهم کرده و از شکسته شدن آنها جلوگیری می‌کند. امروزه می‌دانیم که مصرف کازئین بعد از تمرین باعث بالا رفتن سنتز پروتئین می‌شود. همچنین تحقیقات ثابت کرده است که اضافه کردن کازئین به وی در وعده بعد از تمرین باعث افزایش رشد عضلات در مقایسه با هنگامی است که وی به تنهایی مصرف می‌شود….پیشنهاد می‌کنم از این به بعد این سه پروتئین را مخلوط کرده و بلافاصله بعد از تمرین میل کنید تا شاهد ریکاوری و ترقی چشمگیر در رشد عضلات باشید. پشنهاد من این است که ۴۰ گرم پروتئین مخلوط که حاوی ۲۰ گرم وی و ۱۰ گرم کازئین و ۱۰ گرم پروتئین سویا است را با ۴۰ الی ۱۰۰ گرم کربوهیدرات زود جذب مخلوط کرده و بلافاصله بعد از تمرین بخورید و منتظر اثرات مثبت آن باشید.
Ehsan Farahi

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

3 Comments

  1. قیمت روز و مناسب این ۳پروتئین و(وی های موجود در بازار) و چگونگی اطلاع از اصلی بودن پروتئین ها؟یا مشخصات پروتئین های غلابی؟
    باتشکر امید صمدی

  2. سلام‏‏
    آیا تمرینات رقص بالرین با حرکات بدنسازی‏‏
    منافات داره؟یعنی بنظر شما میشه هم‏‏
    بالرین بود هم بدنساز؟

    1. منافات ؟ بالرین کششی بدنسازی حرکات با وزنه ولی خیلی بدنسازهای حرفه ای انعطاف خوبی دارن میشه گفت اگه شرایط و اصول رو رعایت کنید بله میتونند منافات داشته باشن

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

مزایای ورزش در مورد بیماری افسردگی چیست؟

بهبود عزت نفس یکی از مزایای کلیدی روانی