در مورد مکمل های پروتینی بدانید سپس خرید کنید

در مورد مکمل های پروتینی بدانید سپس خرید کنید

- in مکمل ها
358
۰

http://www.fitnutritions.com/images/Pics/ON/hydrowhey-banner.jpg

مکمل های پروتئینی از لحاظ عملکرد و منابع مورد استفاده به ۳ دسته تقسیم می‌شوند پس شما با شناخت نحوه عملکرد این مکمل‌ها می‌توانید انتخاب صحیح تری داشته و از هزینه کردن بی مورد نیز جلوگیری خواهد کرد.زمان آن فرارسیده که شما را با این ۳ دسته آشنا کنم:


دسته اول کنسانتره:

منبع خوبی از پروتئین است که سرعت جذب متوسطی دارد و به طور معمول می‌توان از آن در میان وعده‌های غذایی استفاده کرد.

دسته دوم ایزوله:

این نوع مکمل پروتئینی سرعت جذب بیشتری دارد و در وعده بعد از تمرین قادر است بلافاصله پروتئین‌ها و اسیدآمینه‌های مورد نیاز بدن را در اختیارش قرار داده و به بازیابی و رشد عضلات کمک کند.

دسته سوم کازئین:

کازئین در مقایسه با ۲ دسته فوق مدت زمان بیشتری برای هضم و جذب شدن نیاز دارد.بدنسازان از این مکمل در وعده قبل از خواب بهره می‌گیرند تا بتوانند در طول مدت زمانی که خواب هستند،اسیدآمینه‌های مورد نیاز بدن را در طول شب فراهم کنند.

شما بیشتر کدام نوع پروتئین رو مصرف میکنید؟؟؟

برگرفته از پیج fake or real

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

مزایای ورزش در مورد بیماری افسردگی چیست؟

بهبود عزت نفس یکی از مزایای کلیدی روانی