5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

takandam

آیا میدانید چگونه میتوانید به رشد عضلات به طور طبیعی و بدون استروئید  دست یابید؟

هر ورزش کار بدنسازی رویای رشد عضلات بطور طبیعی و بدون استروئید و یا دارو های متعدد را در سر دارد.اما تعداد کمی میتوانند دست یابند.

من میخواهم برای شما ده راه کار را به اشتراک بگذارم.

شروع آموزش با عضلات بزرگ و سپس با عضلات کوچکتر ادامه خواهیم داد :

1-گروه های عضلانی بزرگ سینه ، پاها، پشت . گروه های عضلانی کوچک عضلات دو سر بازو ، عضله سه سر ، شانه ها و ساق پا هستند .

2-استفاده از وزنه های آزاد. وزنه های آزاد موجب رشد سریع عضلات میشود

3-هدف شما باید تمرینات عضلات پایه باشد چون این عضلات و اندامگاه ها باعت افزایش تولید تستوسترون و هورمون رشد میشوند.

4-همه عضلات خود را درگیر کنید .از تمرینات پا غافل نشوید.

5-اگر شما یک مبتدی هستید و زمان شروع تمرینات خود کمتر از 3ماه میباشد باید به این صورت تمرین کنید : تمام قسمتهای بدن سه بار در هفته. این امر می تواند بسیار ساده برای به دست آوردن وزن عضلانی بدون استروئید باشد.

6-استفاده کردن از 60درصد وزن بدن خود برای بلند کردن وزنه

7-بین هر ست باید 2دقیقه استراحت داشته باشید.

8-بهترین مدت زمان برای تمرین 60دقیقه میباشد

9-بعد از تمرین باید از کربوهیدراتهای سریع جذب و یا نوشیدنیها استفاده کنید

10-وعده های غذایی خود را در طول روز به 5-6 وعده تنظیم کنید

About the author

ایمیل : Mag.Takandam@Gmail.Com

2 Responses
  1. ياسر

    سلام خسته نباشيد
    من مقدار کربوهیدرات خريدم ومصرف كردم يكي بعداز صحبحانه واز بعد تمرين ولي شب يكمي سرم كيج مي زنه وبعد خواب بلند شدند هم اينطور ميشم البته من سابقه سر كيجي اصلان نداشتم وقتي استفاده كردم اينطور شدم حالا بنظرشما مكمل خوب نيس يا من به مكمل حساسيت دارم راستي مكمل از يكي از دوسنانم گرفته بودم باز بود.

  2. محمد

    سلام و خسته نباشید سایتتون عالیه مطالبشون ولی من یه سوال دارم 16 سنه منه و من قبلنا 5-6ماهی به بدنسازی رفتم بدون مصرف مکمل و الان سه ماهه که میرم بدنم تو این سه ماه پیشرفت زیادی کرده اون بجاش سوالم اینه که من کل هفته رو میرم ولی سه شنبه و جمعه رو برا استراحت و ریکاوری اختصاص دادم وزنه هامم معمولی برمیدارم هرزگاهی سنگین میزنم این چطوره ابا ضرری برام داره .ممنون میشم پاسخ بدین

ارسال نظر