۱۰ قانون اصلی برای رشد طبیعی عضلات

۱۰ قانون اصلی برای رشد طبیعی عضلات

- in افزایش حجم و وزن
8366
۱
takandam

takandam

آیا میدانید چگونه میتوانید به رشد عضلات به طور طبیعی و بدون استروئید  دست یابید؟

هر ورزش کار بدنسازی رویای رشد عضلات بطور طبیعی و بدون استروئید و یا دارو های متعدد را در سر دارد.اما تعداد کمی میتوانند دست یابند.

من میخواهم برای شما ده راه کار را به اشتراک بگذارم.

شروع آموزش با عضلات بزرگ و سپس با عضلات کوچکتر ادامه خواهیم داد :

۱-گروه های عضلانی بزرگ سینه ، پاها، پشت . گروه های عضلانی کوچک عضلات دو سر بازو ، عضله سه سر ، شانه ها و ساق پا هستند .

۲-استفاده از وزنه های آزاد. وزنه های آزاد موجب رشد سریع عضلات میشود

۳-هدف شما باید تمرینات عضلات پایه باشد چون این عضلات و اندامگاه ها باعت افزایش تولید تستوسترون و هورمون رشد میشوند.

۴-همه عضلات خود را درگیر کنید .از تمرینات پا غافل نشوید.

۵-اگر شما یک مبتدی هستید و زمان شروع تمرینات خود کمتر از ۳ماه میباشد باید به این صورت تمرین کنید : تمام قسمتهای بدن سه بار در هفته. این امر می تواند بسیار ساده برای به دست آوردن وزن عضلانی بدون استروئید باشد.

۶-استفاده کردن از ۶۰درصد وزن بدن خود برای بلند کردن وزنه

۷-بین هر ست باید ۲دقیقه استراحت داشته باشید.

۸-بهترین مدت زمان برای تمرین ۶۰دقیقه میباشد

۹-بعد از تمرین باید از کربوهیدراتهای سریع جذب و یا نوشیدنیها استفاده کنید

۱۰-وعده های غذایی خود را در طول روز به ۵-۶ وعده تنظیم کنید

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

1 Comment

  1. سلام خسته نباشید
    من مقدار کربوهیدرات خریدم ومصرف کردم یکی بعداز صحبحانه واز بعد تمرین ولی شب یکمی سرم کیج می زنه وبعد خواب بلند شدند هم اینطور میشم البته من سابقه سر کیجی اصلان نداشتم وقتی استفاده کردم اینطور شدم حالا بنظرشما مکمل خوب نیس یا من به مکمل حساسیت دارم راستی مکمل از یکی از دوسنانم گرفته بودم باز بود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب