در حالی که آرایش میکنید ورزش کنید تا زیباتر شوید

در حالی که آرایش میکنید ورزش کنید تا زیباتر شوید

- in بانوان, ورزش بانوان
1203
۰
banovan

banovan

دراین روزها بیش از ۹۰درصد خانم ها آرایش میکنند و وقت فراوانی به این امر میگذارند و میتوان در هنگام آرایش ورزش نیز کرد.یعنی آرایش توام با ورزش هم خوش اندام می شوید و هم آرایش میکنید ما در این بخش تمرینات آرایشی را برای شما بیان می کنیم

۷ تمرین موثر که می توانید حین کارهای زیبایی روزانه انجام دهید:

banovan

مسواک زدن و تعادل
وقتی در حال مسواک زدن هستید روی انگشتان پاهایتان بایستید و سعی کنید تعادلتان را حفظ کنید ،این کار علاوه بر تقویت عضلات پا موجب افزایش تعادل بدنتان می شود . دقت کنید که حتما عضلات شکمتان را هم منقبض کنید.

banovan2

آرایش همراه با کیگل
وقتی در حال آرایش هستید ، تمرینات کیگل را انجام دهید و عضلات داخلی بدنتان را به کار بگیرید . شاید تصور کنید که کیگل مختص زنان باردار است و یا تنها برای بهبود روابط زناشویی مناسب است اما کیگل برای همه ضروری است چرا که موجب تقویت عضلات قسمت میانی بدن شده و از برخی بیماری ها جلوگیری میکند .
سعی کنید ۵ ست ۱۰ تایی حرکت را تکرار کنید . وقتی ست را کامل کردید ببینید چه مدت می توانید عضلاتتان را درگیر کنید و ۵ ست طولانی را دوباره تکرار کنید .

banovan3

آرایش مو و کشش پاشنه
وقتی در حال سشوار کشیدن و مرتب کردن موهایتان هستید کشش پاشنه پا را تمرین کنید .در حالی که نشسته اید پاهایتان را به شکل الماس قرار دهید و در حالی که نوک پا را روی زمین قرار داده اید پا را به بالا بکشید . با این کار عضلات داخل ران ، همسترینگ و پشت پا کشیده می شوند .

banovan4

رژ لب و کشش پشت پا
هنگام رژ لب زدن کمی به جلو خم شده و پای ثابت را شل کنید و بعد در حالی که عضلات شکم را منقبض کرده اید ،پا ی دیگر را به سمت عقب بکشید و نگهدارید. برای هر پا ۱۰ بار حرکت را تکرار کنید .

banovan232

ماسک صورت و دراز نشست
خوب وقتی که از ماسک برای صورت استفاده می کنید بهترین زمان برای دراز نشت است . شما زمان زیادی برای تمرینات شکمی دارید . پیشنهاد می کنیم که انواع دراز نشست کامل ، نیمه و خم به پهلو را با هم ترکیب کنید .

banovan3213

سفید کردن دندان و وزنه ها
برای کارهای روتین زیبایی نظیر سفید کردن دندان ها و یا رنگ کردن موها که ۳۰ دقیقه وقت می گیرند ، تمرینات با وزنه عالی هستند . البته برای عضله سازی بهتر میتوانید وزنه های سنگین تری را به مرور استفاده کنید .برای مثال می توانید بازوها را همراه وزنه در راستای شانه ها صاف نگهدارید ، دست ها را بالای سر ببرید و پایین بیاورید و یا دستها را از آرنج خم کرده به سمت داخل بکشید و به وضعیت قبل برگردید و …

banovan4354

مانیکور و پرش
بعد از مانیکور می توانید حرکت پروانه را انجام دهید ، هم ناخن هایتان خشک می شوند و هم حسابی ورزش کرده اید.

منبع : مجله آی بانو

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب