۵ روش طوفانی برای افزایش وزن سریع در تمرینات

۵ روش طوفانی برای افزایش وزن سریع در تمرینات

- in افزایش حجم و وزن
12361
۲
baito-abbaspour

baito-abbaspour

بدنسازی یکی از پرطرفدار ترین رشته های ورزشی بین جوامع مختلف میباشد. به همین دلیل من تصمیم گرفتم به شما یک مشاوره کلی در مورد افزایش وزن با سرعت طوفانی در سایت تک اندام ارائه دهم .

ورزشکاران و مبتدیان معمولا این چنین سوالاتی از ما میکنند :

آیا راهی برای افزایش وزن سریع وجود دارد ؟

آیا میتوان بمن بگویید که چگونه ۱۰-۱۵ کیلو به وزن خود اضافه کنم ؟

آیا میتوانم به مسابقات راه یابم ؟

آیا میتوان به من کمک کنید تا بدنی جذاب و خیره کننده بسازم ؟

من بطور مداوم این چنین سوالاتی دریافت میکنم و همه به افزایش سریع وزن اشاره کردند.

و در ادامه پاسخ تمامی سوالات ناگفته…

در اینجا در یک فرصت منحصر به فرد برای شما و برای دریافت پاسخ های اکثر سوالات خود  است. است و هیچ چیزه سخت و یا عجیب و غریب وجود دارد.

۱-اول از همه چیز ورزش کردن و درگیر کردن تمامی عضلات بدن در هنگام تمرین میباشد.اما سعی کنید به خودتان فشار نیارید.قبل تمرین خوب گرم کنید تا دمای بدنتان بالا رفته و برای تمرین آماده شده باشد

۲-سعی کنید بیش از ۵ست در یک روز بر روی یک گروه عضلانی تمرین نکرده.هنگام تمرین مثلا حرکت سرشانه ابتدا ۱ الی ۲ ست گرم کردنی بزنید سپس حرکت های اصلی.حدود ۹۰% از وزن خود را درهنگام وزنه زدن بکار ببرید اینجوری از تمامی بدن خود استفاده کرده اید در این صورت شما می توانید مطمئن باشید که رشد عضلانی آغاز خواهد شد. اما شما باید به یاد داشته باشید که این استراتژی وقتی کار می کند  که ازهیچ استروئیدهای آنابولیک استفاده نکرده باشید.

۳-تکرار های خود را به ۱۲ افزایش دهید این امر موجب شروع فشار و تحریک عضلات برای افزایش حجم میشود

۴-کاهش زمان استراحت بین ست ها به ۳۰ثانیه! بله .این عمل باعث بهبود در روند افزایش حجم توده عضلانی شده و در وقت نیز صرفه جویی میشود

۵-سوپر ست.حرکتی است بعد از ست اصلی بدون استراحت و با تحریک فوق العاده به عضلات باعث رشد عضلات میشود

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

2 Comments

  1. سلام بامورد۴ برای سیستم استقامت می باشدودرسیستم حجم استراحت بین ۴۵ تا۶۰ ثانیه لازم است

  2. چند مدت بعد از شروع اولین تمرینا تغییرات رو میشه احساس کرد؟

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب