شکم خود را کوچک و صاف کنید

شکم خود را کوچک و صاف کنید

- in کاهش وزن
343
۰
body-building-supplements

زمانی که می خواهید وزن کم کنید، مطمئنا برایتان پیش آمده که چطور شکم خود را کوچک کنید. همیشه کوچک کردن شکم مسئله ای دشوار و طاقت فرسا برای انسان هاست. هر چقدر هم که این کار دشوار باشد، کوچک کردن کیسه شکمی کاری غیر ممکن نیست. با انگیزه ای مناسب، دانش و البته صبر، می توان شکمی صاف داشت. به نکات این چگونه برای خلاصی از شر شکم برآمده تان تا آنجا که می توانید عمل کنید.

شکم برآمده یعنی منطقه شکم  بزرگتر از حد معمول است.نام های مترادف شکم برآمده شامل شکم متورم، تورم در شکم. اتساع شکم است.علل شایع ورم شکم، و یا اتساع شکم، اغلب با پرخوری بوجود می آید.شکم برآمده است که با خوردن یک وعده غذایی سنگین و هضم نشدن غذا ایجاد میشود

زمانی که می خواهید وزن کم کنید، مطمئنا برایتان پیش آمده که چطور شکم خود را کوچک کنید. همیشه کوچک کردن شکم مسئله ای دشوار و طاقت فرسا برای انسان هاست. هر چقدر هم که این کار دشوار باشد، کوچک کردن کیسه شکمی کاری غیر ممکن نیست. با انگیزه ای مناسب، دانش و البته صبر، می توان شکمی صاف داشت. به نکات این چگونه برای خلاصی از شر شکم برآمده تان تا آنجا که می توانید عمل کنید.

۱-غذاهایی که می خورید را مورد ارزیابی قرار دهید. اگر غذاهای خوب و سالم به شکم خود نمی ریزید، هیچ نوع تمرین ورزشی نمی تواند آن شکم بزرگ و برآمده ی شما را کوچک کند. از غذاهای فرآوری شده و یا کربوهیدرات های خوش مزه کم کنید، غذاهایی چون پاستا، برنج سفید، شکر سفید و نان با آرد سفید. غذاهای فست فود و در حقیقت آشغال جات را از رژیم غذایی خود بیرون کنید. هیچ گاه ۳ تا ۴ ساعت قبل از خواب، شام نخورید. مصرف مشروبات الکلی باعث برآمده شدن بیش از اندازه شکم می شود و جالب است که اصلا کالری هم ندارد که به بدن بدهد.

۲-تمرینات روزانه ورزشی باعث کوچک شدن شکم می شود. حرکات شکم و دراز و نشست بهترین حرکت برای آب کردن شکم است. با وجود اینکه این حرکات زمانی که شما وزن کم کردید می توانند شکم را کوچک تر کنند، اما نمی توانند کاملا چربی های موجود در شکم را آب کنند. باید تمرینات ورزشی که ضربان قلب را بیشتر می کنند و از ماهیچه ها کمک می گیرند تا سوخت و ساز بدن بیشتر شود را انجام دهید. پیاده روی، برای مثال، یکی از ورزش هایی است که نیاز به رفتن به باشگاه و یا شرکت در حرکات ورزشی گروهی ندارد. یکی دیگر از سودهای پیاده روی روزانه این است که می توانید این پیاده روی را در محل کار خود، بعد از ساعت نهار داشته باشید.

۳-آب کردن شکم، بدون تشویق و آموزش برای بعضی ها کاری دشوار است، به نوعی که زود از آن خسته خواهند شد. حتما از کسی که در این کار خبره است، آموزش و برنامه ی تمرینی بگیرید.

۴-بعضی افراد، به دلیل مشکلات ژنتیکی، شکمی برآمده دارند؛ این افراد باید عمل جراحی لیپوساکشن و یا تامی تاک روی شکم خود انجام دهند. البته نباید ورزش بعد از عمل را ترک کنند.

نکات و هشدارها

در روز ۸ لیوان آب بنوشید و با وزن کم کردن، رطوبت بدن را تامین کنید.
اگر تصمیم به جراحی برای کوچک کردن شکم گرفتید، به خاطر داشته باشید که عمل خطرهای خاص خودش را دارد و از دکتر خود مشورت بخواهید.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب