عضلات پایه مهمترین اصول در تمرینات بدنسازی

عضلات پایه مهمترین اصول در تمرینات بدنسازی

- in حرکات تمرینی
1601
۰
gim

عضلات پایه مهمترین اصول در بدنسازی میباشد ! بله تعجب نکنید,افراد زیبادی معتقد اند که بیشتر باید بر روی عضلات کوچک کار کنند اما این یک امر اشتباه و دید کوتاهی است

تک اندام قصد دارد  توضیح کاملی در این مورد خدمت شما ورزشکاران ارائه دهد.

عضلات پایه در بدنسازی نقش بسیار مهمی دارد مجموعه ای از بزرگ و اساسی بدن.در تمرینات از آن قافل نشوید

عضلات پایه در بدنسازی:

پرس سینه. این یک تمرین بسیار عالی برای کل توده عضلات سینه ای در حال رشد است. هنگامی که تمرین عضلات سینه ای خود را در وزن های مورد نیاز انجام میدهید، شما می توانید سعی کنید  فرم مورد نظر خود را با کمک تمرین هایی از قبیل  دمبل بر روی یک نیمکت و یا انجام تمرینات با استفاده از پروانه دستگاه.

اسکوات هالتر  بر روی سر شانه ها. ااین حرکت بی چون و چرا و بسیار موثر برای پاهاست. به نظر من این حرکت برای پاهای بزرگ و عظیم در حال رشد بسیار موثر است. حتی آرنولد می گوید این حرکتیکی از مهمترین و برای رشد جرم موثر است.

ددلیفت.یک تمرین بسیار موثر برای کل پشت بدن است. این حرکت بسیار حساس و با فشار وحشتناکی بر روی عضلات پشت میاره بسیار کارامده

اما در حال تمرین باید با دقت کافی انجام بشه که آسیب به ناحیه کمر نزنه. به همین دلیل  است که شما باید با وزنه های سبک کار کنید.

شنا.این بر روی تمامی عضلات از قبیل  قفسه سینه.جلو بازو و کل بدن  فشار آوره و حرکت کلی میباشد این تمرین را نیز میتوان با وزنه اضافی انجام داد

سرشانه هالتر از پشت.این حرکت نیز یک حرکت پایه برای سرشانه ها میباشد.پیشنهاد میشود آخرین حرکت سرشانه این حرکت یعنی سرشانه هالتر از پشت باشد تا هورمون رشد را در بدن بخوبی آزاد کند و باعث رشد بیشتر عضلات در بدن بشود

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب