چگونه با استفاده از مکمل ها ورزش کنیم ؟

چگونه با استفاده از مکمل ها ورزش کنیم ؟

- in مقالات ورزشی, مکمل ها
4237
۰
supplement

هر کسی میتواند از مکمل استفاده کند…

اما اجازه دهید آنچرا که در مورد مکمل های ورزشی نیاز است من در این مقاله خدمت شما ارائه دهم

در این مقاله من به جنبه های اصلی مکمل مناسب ورزشی با استفاده از دلیل بسیار مهم و علمی خواهد پرداخت و عناصر و موادی که باعث هضم بهتر و موادی که باعث جلوگیری از جذب مکمل میشود را بیان کنم

در ادامه همراه ما باشید…

توضیحات مختصر این مقاله :

اول از همه صبحانه خود را مفید تر و  جیره غذایی خود را calorigenic تر کنید

۱-۲ ساعت قبل از تمرین – کربوهیدرات و آمینو قبل از تمرین فشرده.

بلافاصله بعد از تمرین – یک منبع کربوهیدرات و پروتئین باعث افزایش رشد عضلات میشود

در طول روز – گاهی اوقات شما برای افزایش وعده های غذایی بجای مقادر مفید غلات . پروتیئن ها . میوه و سبزیجات و… از نوشابه و یا شکلات استفاده میکنید این کار اشتباهی است!

مصرف پروتئین روزانه – یک بدنساز در طول روز نیاز به ۱٫۵ الی ۲ گرم و در مراحل تمرینی بالا به ۴گرم پروتئین خالص دارد این امر یک مسئله بسیار مهم و کار آمد است و برای بدست آوردن ۱ کیلو وزن خشک درماه میتوان کار امد باشد

دز مصرف و دلایل مصرف پروتئین در طول روز:

در صبح – بعد از خواب.بهترین زمان مصرف پروتئین وی است زیرا بسرعت در بدن هضم خواهد شد و زمانی ایده آل میباشد

در طول روز – اگر شما به علت برخی از دلایل نمیتوانید غذا میل کنید، گزینه خوبی خواهد بود  استفاده از مخلوطی از پروتئین آب پنیر و کازئین،

قبل و بعد از تمرین – مصرف پروتئین ایزوله بدلیل سرعت بالای جذب؛

در شب – پروتئین کازئین هنوز به عنوان یک گزینه ایده آل باقی مانده است، پروتئین در طول تمام شب کار ارائه اسیدهای آمینه سطح بالا در خون است. اسیدهای آمینه آجر است که کمک به ساخت پروتئین هستند، و عملا در تمام بدن ما متشکل از این ترکیبات پروتئین است که به همین دلیل لازم است برای عرضه در بدن ما

اسیدهای آمینه باید به صورت زیر مصرف شود:

در صبح – بدن شما نیاز به مصرف پروتئین است و اسید آمینه جبران کننده آن است.

در طی یک روز – اسیدهای آمینه معمولا برای کاهش کاتابولیسم  است که به همین دلیل من توصیه میکنم  اسیدهای آمینه مصرف کنید.

قبل و بعد از تمرین – برای ذخیره سازی و جبران انرژی بعد از یک تمرین فشرده. باید بعد از ۲۰-۳۰ دقیقه بعد از تمرین مصرف شود.

استفاده از اسید امینه ها قبل و بعد تمرین باعث کاهش تاثیر کاتابولیکی , استرس روانی و افزایش سایز عضلات میشود

استفاده از اسید امینه ها قبل تمرین در سلول باعث تشدید تامین اسید امینه ها در بدن میشود

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب