عضلات خود را بدون تمرین حجیم کنید !!

عضلات خود را بدون تمرین حجیم کنید !!

- in افزایش حجم و وزن
714
۲
arnold_schwarzenegger_tired_workout

arnold_schwarzenegger_tired_workout

عضلات خود را بدون تمرین حجیم کنید !!…….می خواهید آن را امتحان کنید؟

در خانه خود بشینید,و فقط به قدرت عضلات فکر کنید !!

عضلات خود را بدون هر گونه جنبش، تنها بر روی تمرکز کردن حجیم کنید! این ایده  دیوانه کننده ای است. اما مطالعات نشان داد که تمرینات مجازی واقعا اثر دارد – درست مثل آنهایی که واقعا تمرین میکنند !!

در نگاه اول کاری غیر عملی و احمقانه بنظر میرسد اما,دانشمندان به بررسی مزایای استفاده از آن تمرینات ذهنی: قدرت عضلات افزایش یافته و ۳۵ درصد و نیرو عضلانی به مدت حدود ۳ ماه پس از اتمام انجام چنین ورزش های غیر معمول باقی می ماند. دکتر و معلم یوگا برنادت د گاسکوئت در مزایای استفاده از این روش که او در حال توسعه و معرفی این “ژیمناستیک خیالی” در فرانسه مطمئن است.در ادامه همراه ما باشید….

در طول تحقیقات دانشمندان آمریکای جنوبی از کلینیک کلیولند عضلات داوطلبان متصل به الکترود,که ثبت عضلانی پیکربندی تنش و فعالیت الکتریکی مغز ضبط شده با استفاده از توموگرافی تشدید مغناطیسی (MRT).

نتایج نشان داد که هنگامی که ما از انقباض عضله فکر می کنم مغز ما دارای فعالیت مشابه در تمرینات و در باشگاه را انجام میدهد

اما تمرین تمرکزی کافی نبوده بلکه تمرینات تمرکزی و تمرینات قدرتی مکمل یکدیگر بوده و باید بطور مساوی به یکدیگر پرداخته شود

در هنگام تمرینات و حرکات کاملا برو روی عضلات خود تمرکز داشته باشید تا شاهد رشد ۲ برابری عضلات باشید.

انسان و مغز انسان توانایی های بسیاری دارد که هنوز کشف نشده اند,این ها همه شگفتی های خداوند یگانه است.

من آرزو میکنم که خداوند رساندن به اهداف نیک شما همراهتان باشد.

مترجم : گروه تک اندام

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

2 Comments

  1. منم هر وقت آموزش پیلاتس تو tv میبینم حس میکنم کلی ورزش کردم 🙂

    1. باسلام.مشابه تمرینات بدنسازی شما وقتی به تمرینات پیلاتس توجه و تمرکز میکنید مغز شروع به فعالیت میکنه

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب