راه حل و دلایل موفق آمیز نبودن رژیم لاغری

راه حل و دلایل موفق آمیز نبودن رژیم لاغری

- in کاهش وزن
2662
۱
Diet-Plan-to-Lose-Weight-Fast

Diet-Plan-to-Lose-Weight-Fast

این سوال که چرا با وجود رژیم گرفتن لاغر نمیشویم  مشکل بسیاری ازانسانهاست. مثلا میگویند من برای لاغری هر کاری از دستم بر می آمد انجام دادم ولی لاغر نشدم در این  بخش درباره علت وزن کم نکردن توضیحاتی را ارائه می دهیم که  دارای ۴ نکته است که به دلیل رعایت نکردن این ۴ نکته وزنتان کاهش نمی یابد

چنین پیشامدی ممکن است بدلایل گوناگونی اتفاق بیفتد:

۱. اکثر رژیم‌ها برای کوتاه مدت طراحی شده‌اند

این رژیم‌ها به شما گشنگی می‌دهند و پس از اتمام یک یا چند هفته رژیم، دوباره به عادات بد غذایی‌تان روی خواهید برد.

بدن شما که در طول رژیم، از مواد غذایی ضروری محروم مانده، حالا سعی می‌کند تا تمام نیازهایش را از چیزهایی که می‌خورید تامین کند. پس نتیجتا ناگهان وزنتان افزایش پیدا خواهد کرد.

راه حل: بصورت طولانی مدت برنامه‌ریزی کنید، و توجه کنید که در سبک زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید نه فقط در خوراکتان.

۲. احتمالا در رژیمتان تقلب می‌کنید

بعضی اوقات حتی خودتان هم متوجه نمی‌شوید که دارید تقلب می‌کنید! حتی اگر شما یک تکه شکلات یا یک لیوان نوشابه هم بخورید، تقلب کرده‌اید. بعنوان مثال یک لیوان نوشابه به اندازه‌ی نصف یک همبرگر کالری دارد!

راه حل: یک دفتر ثبت وقایع برای خورد و خوراکتان درست کنید. به این ترتیب خواهید توانست دقیقا ببینید که چه چیز و چه مقدار غذا می‌خورید.

۳. ممکن است غذاهای صحیحی نمی‌خورید

خوراکی‌های بسیاری هستند که حتی اگر کم چرب باشند، ممکن است حاوی کلی شکر، کربوهیدرات‌های بد و چیزهای دیگری باشند که در کل برای شما مفید نخواهند بود.

بعنوان مثال یک ماست میوه‌ای، دو برابر یک ماست معمولی کالری دارد. علاوه بر این، شامل درصد زیادی کربوهیدرات و مواد نگهدارنده نیز هست.

راه حل: پیش از اینکه خوراکی خاصی بخرید، برچسب آنرا به دقت بخوانید.

۴. خیلی زود از ادامه‌ رژیم منصرف می‌شوید

معمولا انگیزه با نتایج سریع ایجاد می‌شود. بنابراین اگر کمی طول بکشد تا مقداری وزن کم کنید، ممکن است دلسرد بشوید و از ادامه‌ی رژیمتان منصرف شوید. در حقیقت یک رژیم خوب، آنست که به آرامی و از راه‌های مطمئن پیش برود.

راه حل: قبل از اینکه تصمیم بگیرید که رژیم شما کار نمی‌کند، دو تا چهار هفته صبر کنید.

من نمی‌گویم که تمام رژیم‌های غذایی با شکست روبرو می‌شوند، یا اینکه هیچ کدامشان نتیجه نمی‌دهند. حتی معتقدم که امتحان کردن رژیم‌های غذایی حتما مفیدند. چرا که حتی از شکست خوردن هم می‌توان نتایج مثبت برداشت کرد. به این ترتیب است که می‌توانید مشکلات خود را بیابید و بفهمید که چه چیزهایی برای شما کار می‌کند.

بهرحال فکر می‌کنم بهتر است پیش از اینکه یک رژیم غذایی محدود کننده را شروع کنید، با یک متخصص تغذیه مشورت نمایید. به این ترتیب مطمئن خواهید بود که در راه رسیدن به موفقیت قرار دارید.

منبعfitnessmagazine

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

1 Comment

  1. من تقریبا ۴۰ روز هست که رژیم غذایی و تمرینات هوازی رو به بدنسازی اضافه کردم، هدفم کاهش وزنه، تو این ۴۰ روز نزدیک به ۴ کیلو وزن کردم و خیلی هم راضی بودم، خیلی تو سایز به خصوص ناحیه شکمم تاثیر گذاشت، اما الان یه هفته ای میشه که به ایست وزنی خوردم و دیگه کاهش وزن ندارم، راه حل چیه برای رهایی از ایست وزنی و ادامه چربی سوزی؟
    قد ۱۸۳ وزن ۸۶ تمرینات هوازی رو بلافاصله بعد کار با وزنه به مدت ۳۰ دقیقه انجام میدم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب