۵ غذایی که باعث عضله سازی میشوند

۵ غذایی که باعث عضله سازی میشوند

- in افزایش حجم و وزن
5482
۴

Coming-up-With-an-Effective-Bodybuilding-Diet

مواد غذایی که دارای پروتئین بیشتری هستند به شما کمک میکنند تا در روند عضله سازی نتیجه بهتری دریافت کنید

مجله تک اندام سعی کرده در ادامه ۵ نمونه از بهترین مواد غذایی که عضله ساز هستند را خدمت شما ورزش کاران ارائه دهند.

 

من پیشنهاداتی به شما خواهم داد. در واقع، این مواد غذایی نه فقط هنگامی که می‌خواهید با عضله‌سازی وزنتان را زیاد کنید، بلکه هر زمانی که یک جلسه‌ی تمرینی شدید داشتید نیز باید مصرف شوند.

پنیر

جدای از این واقعیت که پنیر یک غذای خیلی خوشمزه است، نباید روزی برسد که در آشپزخانه‌تان پنیر نداشته باشید، چرا که سرشار از پروتئین است. همچنین می‌توانید پنیرهایی را تهیه کنید که کم چرب هم باشند.

گوشت کم چرب

اگر در هر وعده‌تان گوشت نمی‌خورید، هیچ مشکلی ندارد که هر از چند گاهی کمی گوشت مصرف کنید، چرا که یکی از بهترین منابع پروتئینی، و علاوه بر آن مواد معدنی و انواع ویتامین. بعنوان مثال می‌توانید برای خودتان کبابی دست و پا کنید تا یک وعده‌ی غذایی خوشمزه و عالی داشته باشید.

سویا

اگر از گوشت دوری می‌کنید اما هنوز می‌خواهید عضله بسازید، سویا بهترین منبع گیاهی پروتئین برای شما خواهد بود. شما می‌توانید آنرا به شکل شیر یا محصولات لبنی مصرف کنید، یا اینکه از دانه‌های سویای بوداده بعنوان تنقلات مصرف کنید.

تخم مرغ

در مورد من، اگر تصمیم جدی‌ای برای عضله سازی داشته باشم، قطعا تخم مرغ چیزی است که انتخاب می‌کنم. به این دلیل که شما می توانید تخم مرغ را به روش‌های بسیاری بپزید و خیلی هم خوشمزه است. فقط زیاد بصورت سرخ کرده نخورید، و به یاد داشته باشید که یک تخم مرغ، پروتئین فراوانی دارد، اما تنها ۶۰ کالری انرژی دارد.

ماهی

خیلی ها می‌گویند اگر می خواهید عضله بسازید، ماهی باید غذای اول شما باشد. یک پرس ۱۰۰ گرمی ماهی ۲۵ گرم پروتئین دارد؛ نه تنها این، بلکه ماهی معمولا دارای چربی‌های مفید و انواع ویتامین نیز هست، پس اطمینان حاصل کنید که یکی از اجزای هر روز غذاهایتان را ماهی تشکیل می‌دهد.

منبع- fitnessmagazine

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

4 Comments

  1. سلام من ۲۲سالمه باقد۱۷۴و وزن ۵۳ میخواستم یه ورزش برای حجیم شدن پاها بم بدین چون لاغری پاهام یه خورده تو ذوق میزنه نسبت به هیکلم مرسی.

    1. فزم برنامه رو پر کنید

  2. سلام
    قد من ۱۶۷ و وزنم۵۰ هستش
    خیلی لاغرم و این اعتماد به نفس منو پایین آورده
    از بچگی لاغر بودم
    هر قرص و دارویی مصرف کردم برا چاقی اما بعد یک ماه بازگشتی داشته
    میخاستم راهنمایی کنید برا چاق شدن مخصوصا لاغری پاها اذیتم میکنه
    ممنون میشم اگه جواب بدید

    1. سلام.
      برنامه تغذیه ای مناسب بهمراه تمرینات ورزشی میتونه بهتون کمک کنه که وزنتونو پایدار بالا بیارید.
      اگه سوال دیگری داشتین میتونم راهنماییتون کنم mag.takandam@gmail.com

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب