۵ راه حل ساده برای کاهش وزن

۵ راه حل ساده برای کاهش وزن

- in کاهش وزن
524
۱

تک اندام : بیشتر ما در حال جنگیدن با اضافه وزنمان هستیم. و سبک زندگی امروزی‌مان هم فقط بر ناراحتی ما می‌افزاید. اگر شما از آن افرادی نیستید که به باشگاه رفتن و عرق ریختن خو گرفته اند، این مطلب را بخوانید و راه‌های موثر و ساده‌ی کاهش وزن را بیاموزید.

شب ها پس از ساعت ۹ دیگر چیزی نخورید. آخرین وعده‌ی غذایی‌تان را طوری برنامه ریزی کنید که حداقل ۳ ساعت برای هضم غذایتان قبل از اینکه بخوابید فرصت باشد. حتی بزرگ ترین الهه‌های تناسب اندام نیز به این ترفند قسم می‌خورند!

تا آنجا که می‌توانید از پله‌ها استفاده کنید. اینکار کمک خواهد کرد بدون اینکه بفهمید کلی کالری بسوزانید. خیالتان هم راحت باشد که به مفاصلتان آسیبی نخواهد رسید.

برای خودتان هدفی قرار دهید و آنرا به همه بگویید. بدین ترتیب اگر به هدفتان نرسید دائما با چشم‌هایی منتظر و مردد روبرو خواهید شد. شاید این موضوع بنظرتان جالب نیاید، اما جواب خواهد داد! همچنین اگر با یکی از دوستانتان هم فعالیت کنید، مسیر، برایتان ساده‌تر خواهد شد.

کلی آب بنوشید. این یکی از موثرترین راه‌ها برای سالم ماندن است. و البته یکی از ساده‌ترین راه‌ها!

روزی را برای تقلب برای خودتان نگاه دارید، روزی که اجازه دارید غذای مورد علاقه‌تان را به اندازه‌ای که دوست دارید بخورید!اینکار حوس هایتان را سیر نگاه خواهد داشت و هیچگاه احساس قحطی زدگی نخواهید کرد.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

1 Comment

  1. این مطلب کاملا به جا و علمی است. تشکر.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب