پنجشنبه, آبان 24, 1397
حرکات تمرینی

برنامه تمرینی فیتنیس و عضلانی شدن

2.17Kبازدید

barname-c2

تک اندام : برای آنکه یک بدن زیبا و عضلات از هم تفکیک شده ای داشته باشیم لازم است از تمرینات ویژه ای استفاده کنیم.

اگر شما هم بدنبال عضلات تفکیک شده و فیتنسی هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید…

نوع برنامه : فیتنسی

هدف : عضلانی شدن و تفکیک عضلات

barnameh-fitness-takandam_ir

22 Comments

      1. سلام این حرکات مثلا جلو بازو با سیم كش جفت + جلو بازو با دمبل تكی که نوشتین که 4ست و15تکرار یعنی باید هرکدام را جداگانه انجام دهیم باهمون ست ها یا هردو پشت سر هم یعنی یک ست از سیمکش و یک ست از دمبل تکی لطفا راهنمایی کنین؟؟؟

  1. سلام و خسته نباشید خدمت تیم محترم تک اندام
    با توجه به این که هم آقا مجتبی عکسامو دیدن هم آقا مصطفی؛ میخواستم بپرسم که میشه منم از این برنامه استفاده کنم!؟

    1. یه برنامه جامع هستش به خاطر اینکه سوپر ست زیادی توش داره تغییرات میده باید سابقه تمرین طولانی داشته باشید و تغذیه و مکمل مناسب هر بدنی ضعف هایی داره که باید روی اونها کار بشه

  2. سلام
    به جای حرکاتی مثل کراس آور و زیربغل سیم کش روئینگ چه حرکاتی رو میتونم جایگزین کنم!؟
    چون باشگامون این دو تا دستگاه رو نداره

  3. سلام و خسته نباشید …
    اینا همشون سوپرستن و تکرارشونم زیادن!!! از وزنه های سبک استفاده کنیم هم تاثیر داره؟

  4. سلام من روز های زوج میرم تکواندو ولی بدن سازی رو هم دوست دارم کنارش انجام بدم چه برنامهای و چند روز در هفته توصیه میکنید تکواندو رو تازه شروع کردم قد ۱۷۲ وزن ۸۰ متولد۶۵

  5. چ مدت زمانی طول میکشه این برنامه رو کار کنی تا به یه نتیجه خوب برسی.؟
    وزن ۵۸
    قد ۱۷۵
    سن ۱۸

  6. سلام برنامه فیتنس میخواستم مبتدی هستم . وزت ۷۵ قد ۱۶۴ . لطفا راهنمایی کنید چکار باید کنم با تشکر

  7. باسلام و خسته نباشید کن سنم18قد176وزن68بنظر شما مصرف گینر با پروتئین تقریبا بالا بهتره یا استفاده از سایر مکملها لظر نظرتونو در این رابطه بذین در ضمن میخاستم بدونم حرکات سرشانه در یک روز بهتره با بازو ها ترکیب بشه یا با سینه ؟؟؟با تشکر

  8. سلام من سنم هفده وزنم چهلو هشت من میخوام فقط خشک خشک کار کنم یعنی اصلا حجم ندم فقط عضلنی جری که سیکس پکام از بین نره چکار کنم ممنون میشم جواب بدین؟؟؟؟

Leave a Response