برنامه تمرینی فیتنیس و عضلانی شدن

برنامه تمرینی فیتنیس و عضلانی شدن

- in حرکات تمرینی
77142
۲۰
barname-c2

barname-c2

تک اندام : برای آنکه یک بدن زیبا و عضلات از هم تفکیک شده ای داشته باشیم لازم است از تمرینات ویژه ای استفاده کنیم.

اگر شما هم بدنبال عضلات تفکیک شده و فیتنسی هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید…

نوع برنامه : فیتنسی

هدف : عضلانی شدن و تفکیک عضلات

barnameh-fitness-takandam_ir

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

20 Comments

  1. سلام برای حجم خوبه؟

    1. سلام.
      برای حجم نه زیاد مناسب نیست از تیتر مطلب هم مشخصه ” فیتنس”
      بهتر برنامه مخصوص بدن خودتون رو تهیه کنی :

      http://takandam.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87%20%D8%A8%D8%AF%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C/

    2. فیتنس حجم نیست تناسب اندام هستش

      1. سلام این حرکات مثلا جلو بازو با سیم کش جفت + جلو بازو با دمبل تکی که نوشتین که ۴ست و۱۵تکرار یعنی باید هرکدام را جداگانه انجام دهیم باهمون ست ها یا هردو پشت سر هم یعنی یک ست از سیمکش و یک ست از دمبل تکی لطفا راهنمایی کنین؟؟؟

        1. سلام.
          این حرکت سوپرسته وقتی سیمکشو زدی بلافاصله دمبلشو باید بزنی.
          درضمن این برنامه ها.برنامه کلی هستند و شما باید برنامه مناسب اندام خودتونو تهیه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

  2. سلام و خسته نباشید خدمت تیم محترم تک اندام
    با توجه به این که هم آقا مجتبی عکسامو دیدن هم آقا مصطفی؛ میخواستم بپرسم که میشه منم از این برنامه استفاده کنم!؟

    1. یه برنامه کلی هستش تغییر میده ولی برای یک دوره هستش هر بدن برنامه خاص خودش رو میطلبه

    2. یه برنامه جامع هستش به خاطر اینکه سوپر ست زیادی توش داره تغییرات میده باید سابقه تمرین طولانی داشته باشید و تغذیه و مکمل مناسب هر بدنی ضعف هایی داره که باید روی اونها کار بشه

  3. سلام
    به جای حرکاتی مثل کراس آور و زیربغل سیم کش روئینگ چه حرکاتی رو میتونم جایگزین کنم!؟
    چون باشگامون این دو تا دستگاه رو نداره

  4. و همچنین کراس زیرسینه

  5. ممنون میشم اگه جوابمو بدین

    1. جوابتون رو دادم از عطاری ها باید بپرسید

  6. نه به جای اون چند حرکت چی رو بزنم!؟

  7. سلام و خسته نباشید …
    اینا همشون سوپرستن و تکرارشونم زیادن!!! از وزنه های سبک استفاده کنیم هم تاثیر داره؟

  8. من فقط نمیدونم
    این برناممه سه روزس
    یعنی سه روز در هفته باید باشگاه برویم ؟!

  9. با عرض سلام از چه وزنه هایی استفاده کنیم سنگین یا سبک

  10. ببخشید حرکت کراس زیر سینه سیم کش چجوریه اگه میشه راهنمایی کنین

  11. سلام.جلو بازو و پشت بازو تو یه روز تمرین داده بشه بهتره یا تو دو روز؟مرسی

    1. سلام بستگی به برنامتون و نوع تمرینیتون داره و ضعف و قوت بدنتون داره

  12. سلام من روز های زوج میرم تکواندو ولی بدن سازی رو هم دوست دارم کنارش انجام بدم چه برنامهای و چند روز در هفته توصیه میکنید تکواندو رو تازه شروع کردم قد ۱۷۲ وزن ۸۰ متولد۶۵

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب