با مصرف آب از چاقی های موضعی جلوگیری کنیم

با مصرف آب از چاقی های موضعی جلوگیری کنیم

- in کاهش وزن
717
۰
workout_drink_water

تک اندام : با مصرف آب از چاقی جلوگیری کنیم بله ! این صحت دارد.اگر با انگشت شصت و انگشتان دیگر قسمتی از بدن را گرفته و فشار دهید دو حالت ظاهر می‌شود که از طریق آن به چاقی موضعی می‌توان پی برد.


دکترانصاری متخصص تغذیه در گفت و گو باخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار داشت: در صورتی که پوست بین انگشتان نواحی که احتمال بروز چاقی موضعی در آن می‌رود صاف، هموار و بدون خال (فاقد دانه) باشد آن منطقه از بدن فرد مستعد چاقی موضعی نیست.
وی افزود: در شرایطی که پوست ناهموار بوده و برجسته و فرورفتگی داشته باشد، این فرد مستعد چاقی موضعی در آن منطقه است که باید برای پیشگیری از آن مواردی همچون مصرف آب زیاد، حرکات تکراری برای عضلات آن منطقه و رژیم تغذیه‌ای مناسب را رعایت کند.
انصاری تصریح کرد: به منظور رفع چاقی موضعی لازم است منطقه چاقی موضعی (اطراف ناف، قسمت خارجی بالای پا، زیرکتف، طرف استخوان ایلیاک) را تشخیص داده و به منظور تقویت عضلات آن ناحیه، اقدامات لازم همچون ورزش را انجام داد.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

آیا افزودن سویا به مخلوط پروتئین منجر به رشد بیشتر عضلات می شود؟

مطالعات جدید نشان داده است که اضافه کردن