کوچک کردن و کاهش سایز دور شکم و پهلو

کوچک کردن و کاهش سایز دور شکم و پهلو

- in حرکات تمرینی
4506
۶
Arnold-Schwarzeneg

تک اندام : هر روز صبح پس از برخاستن از خواب ۱۰ مرتبه عضلات شکم و پشت را، هر مرتبه به مدت ۱۰ ثانیه منقبض و سپس از حالت انقباض خارج کنید تا نتیجه شگفت انگیز آن را در کاهش سایز ان ببینید داشتن شکم بزرگ مشکلی است که اکثر افراد با آن مواجه هستند و روشهای متعددی را برای کوچک کردن شکم به کار می‌برند که اکثر آنها بی نتیجه است.

دکتر محمدتقی حولی ساز، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: شکم دارای عضلات کوچکی است که در اطراف آن محل تجمع چربی است و در اکثر موارد به دلیل عدم فعالیت این عضلات کوچک، چربی زیادی در ناحیه شکم و پهلو‌ها جمع می‌شود. تنها راه کوچک کردم شکم، انجام ورزش و فعالیت است.
دکتر حولی ساز ادامه داد: با انجام ورزش‌های شکم، عضلات ناحیه شکمی، در دسترس ترین منابع انرژی را که همان چربی‌ها هستند، برای سوخت و ساز و تأمین انرژی، مصرف می‌کنند.
یکی از ورزشهایی که بسیار برای شکم مفید است منقبض نگه داشتن عضلات شکم چند بار در روز و هر بار ۷-۵ دقیقه است.
وی افزود: انقباض عضلات شکم یکی از ورزش‌های مفید شکمی است، عضلات شکم از چربی ذخیره شده در این ناحیه مصرف می‌کنند، البته باید توجه داشت، این فرایند کافیست که در کوتاه مدت نتیجه بخش باشد و مثلاً فردی ۱ ماه این روند را انجام دهد و متوقع باشد شکمش کوچک شود. باید استمرار داشته باشد به طوری که افراد عادت کنند شکم را منقبض نگه دارند و در طولانی مدت نتیجه بخش خواهد بود.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

6 Comments

  1. سلام خسته نباشید
    من هر روز به مدت ۲۵ دقیقه تمرین هوازی انجام میدم بعد تمرینات شکم مثل دراز ونشست وکرانچ وبقیه را انجام میدهم میخواستم بدونم برای سوزاندن چربی شکم کار درستی انجام میدهم یا فقط تمرین هوازی انجام بدم البته من ای کارهارو ناشتا انجام میدم
    خیلی ممنون از زحماتتون

    1. خوبه ولی مکمل بخور برنامه غذایی خوب داشته باش که هم عضله سازی کنی هم چربی سوزی

  2. سلام من می خواستم ببینم راه کاری برای افزایش فاصله لگن وجود داره که قسمت باسن پهن تر دیده بشه ممنون می شم اگه راهنمائی کنید

    1. بزرگ کردن و فرم دادن عضلات با تمرینات مخصوص همون عضله هستش برای شما اسکوات پا باز و لانگ لانگ و کیک بک باسن

      1. خیلی متشکرم از راهنماییتون

  3. سلام من شش ماه دارم بدنسازی کارمیکنم قدم ۱۷۸و.وزنم بین ۹۳تا۹۷ باید باچه برنامه ای کارکنم که حجم شکم وپهلوکم شه ولی بقیه عضلات حجم بگیره

    باشگاه مامربی نداره .که بهم برنامه بده اگه شما کمکم کنید ممنون میشم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب