حرکت کرانچ کششی

حرکت کرانچ کششی

- in حرکات تمرینی
1527
۰
shekam

تک اندام : حرکت : کرانچ کششی

هدف : عضله بالای شکم

اجرا: زانو بزنید و پشت دستگاه بنشینید. طناب را در بالا ترین نقطه سیم کش وصل کنید و دو سر آن را بگیرید،…

با انقباض عضلات شکمی بالا تنه را به سمت جلو خم کنید. حرکت را تا جایی ادامه دهید که سرتان به زمین برخورد داشته باشد. سپس اجازه دهید وزنه ها شما را به نقطه شروع بازگردانند.

نکته:

پشت را صاف نگه ندارید، این یکی از اشتباهات رایج در این حرکت است، اجازه دهید پشتتان گرد شود. در هنگام برگشت ننشینید و حرکت را تا حد کمرتان محدود کنید

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب