حرکت تمرینی کول شراگ

حرکت تمرینی کول شراگ

- in حرکات تمرینی
1309
۱
shrug22

shrug22

تک اندام : حرکت تمرینی کول شراگ

نوع تمرین : قدرتی

هدف : عضلات کول

عضلات اصلی : ذوزنقه ای

تجهیزات : هالتر

آموزش تمرین :

۱٫دست ها کمی از عرض شانه بازتر نگه دارید و هالتر را بلند کنید . هالتر تا مقابل ران با دستان صاف نگه دارید .این وضعیت شروع تمرین می باشد .
۲٫شانه های خود را تا نزدیک گوش ها بالا ببرید ، مکث کوتاهی کنید و به آرامی شانه ها را پایین بیاورید .

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

1 Comment

  1. منظورتون همون حرکت کول هالتر ؟

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب