5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

تک اندام : همه  دوست دارند شکمی صاف ویا شش تکه  داشته باشند. .

اما از آنجایی که کمی مشکل است باید در رژیم غذایی روزانه,یک خانه تکانی اساسی انجام داد و به مواد غذایی که در ادامه به آنها ذکر میشود رجوع کرد.

خوراک جو دوسر
گوشــت کم چرب نازک
شکلات تلخ
روغن زیتون
چای سبز
آجیــــــــل
سبزیجات
تخـم مرغ
حبــوبـات
اووکــــادو

18 Responses
  1. سیما

    با سلام میشه بگید گین آپ بزرگسالان عوارض داره یا نه؟من دیگه مرز افسردگی رو بخاطر لاغریم رد کردم قد 163 وزن 45 سن 21 🙁 اصلا اشتها ندارم بعضی وقتا با شروع ب خوردن غذاهای چرب یا مثلا ساندویچ قلبم بشدت دچار طپش میشه ازمایش داده بودم قبلن مشکلی جز کمبود ویتامین دی نبود.از یک مربی باشگاه پرسیدم گفت گین اپ نمیدونم دگزا چی داره و عوارض میاره من فقط برای یماه میخوام مصرف کنم و اهل ورزش نیستم اگه عوارض داره راه حل دیگه ای بگید :(ممنون میشم جوابم بدید

  2. *عارف*فیتنس*

    استاد یه سوال…
    اینارو هر روز باید بخوریم یا روزی یه چند تاشو؟
    من هر روز شکم کار میکنم… تقریبا داره درست میشه…

  3. رضا

    سلام استاد خسته نباشید من از شیراز مزاحم میشم میخوام ببینم برا آب کردن چربی دور شکم و پهلو ها باید به غیر از دراز نشست چه ورزشی کنم و چه غذایی بخورم البته رژیم هم دارم با تشکر

    1. mostafa

      سلام
      دراز نشست هیچ ربطی به چربی سوزی نداره رژیم باید داشته باشید و تمرینات هوازی

  4. روزبه

    با سلام ،من الان یک ماه و 14 روز دارم میرم باشگاه بدن سازی…از هر کی میپسم برای ساختن بدنم میگن باید گینر مصرف کنی تا هر چی داره رو بسوزونه….چون کمی شکم دارم …..میخوام شکمم رو کوچک و وزنمو کمی کم کنم .

  5. ابوذر

    سلام
    من شکم ندارم ,صاف هست و زیر پوست شکمم هم سفت هست ولی عضله هاش معلوم نیست,هفته ای دوبار 10 دقیقه تردمیل میرم وبعد از اون شکم میز شیب دار+ دوچرخه رو میز + و 2 تا حرکت دیگه رو 3 ست میزنم به نظرتون کافی هست؟
    پروتیین و گلوتانینم وصرف میکنم
    با تشکر

    1. mostafa

      برای رشد دادن هر عضله باید بهش سخت بگیرید تا تحریک به رشد بشه استفاده از سوپر ست ها و همینطور با استفاده از وزنه ها حرکات شکم رو انجام بدید

  6. نادیا

    سلام من 4 ماهه که میرم باشگاه برای حجیم تر شدن ران و باسن چند سانتی سایزم اضافه شده ولی شکم و پهلوم هم زیاد شده قبل اینکه برم باشگاه اینقدر شکم و پهلو نداشتم باید چی کار کنم شکم و پهلوم بالا نیاد؟ تمرینات شکم و پهلو هم میرم.
    بعد از ورزش هم سریع غذا می خورم به خاطر غذا خوردنه؟ممنونم.

    1. mostafa

      شکم و پهلو برای غذا هستش کالری بیشتر از حد به بدن میرسونید تغذیه رو رعایت کنید

  7. sara

    سلام استاد
    من الان یک ماهه که باشگاه میرم قدم ۱۶۵و وزنم ۵۴/۲است البته حدود هفتصد گرم کم کردم
    صرفا بدنسازی رو جهت بادی فرم سفت کردن عضلاتم انجام میدم
    اما وزن کم کردم
    و شکمم هم شله و خیلی تغییر جزیی داشته .ب من پیشنهاد شده برای عضله سازی شکم وشش. تیکه شدنش ب غیر از تمریناتم حتما پروتیین تهییه کنم و بخورم
    نظر شما چیه ؟؟؟

  8. simin

    سلام استاد
    من الان یک ماهه که باشگاه میرم قدم ۱۶۵و وزنم ۵۴/۲است البته حدود هفتصد گرم کم کردم
    صرفا بدنسازی رو جهت بادی فرم سفت کردن عضلاتم انجام میدم
    اما وزن کم کردم
    و شکمم هم شله و خیلی تغییر جزیی داشته .ب من پیشنهاد شده برای عضله سازی شکم وشش. تیکه شدنش ب غیر از تمریناتم حتما پروتیین تهییه کنم و بخورم
    نظر شما چیه ؟؟؟

  9. علیرضا حسینی

    سلام خسته نباشید.۶ماهه باشگاه میرم قدم ۱۸۳ و وزن ۸۳ هست.شکمم یه خورده چربی داره چیکار کنم .پروتئین و گلوتامین هم دارم میخوام.وزنم ۹۶ بود رژیم گرفتم اومدم پایین .یک روز درمیان شکم و هوازی کار میکنم یعنی یک روز تردمیل.ویک روز دیگه حرکت شکم و ۱۵ دقیقه دوچرخه.

  10. Peyman

    سلام….ببخشید میخواصتم بدونم چطوری با شما میتونم در تماس باشم میخوام ازتون برنامه ورزشی برای شیش تیکه شدن شکم بگیرم

ارسال نظر

Yekghadami

You can now follow us on telegram channel

JOIN CHANNEL
CLOSE