۱۰ غذای موثر برای شش تکه شدن شکم

۱۰ غذای موثر برای شش تکه شدن شکم

- in تغذیه, کاهش وزن
2420
۱۶
IMG_20160302_1

تک اندام : همه  دوست دارند شکمی صاف ویا شش تکه  داشته باشند. .

اما از آنجایی که کمی مشکل است باید در رژیم غذایی روزانه,یک خانه تکانی اساسی انجام داد و به مواد غذایی که در ادامه به آنها ذکر میشود رجوع کرد.

خوراک جو دوسر
گوشــت کم چرب نازک
شکلات تلخ
روغن زیتون
چای سبز
آجیــــــــل
سبزیجات
تخـم مرغ
حبــوبـات
اووکــــادو

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

16 Comments

  1. با سلام میشه بگید گین آپ بزرگسالان عوارض داره یا نه؟من دیگه مرز افسردگی رو بخاطر لاغریم رد کردم قد ۱۶۳ وزن ۴۵ سن ۲۱ 🙁 اصلا اشتها ندارم بعضی وقتا با شروع ب خوردن غذاهای چرب یا مثلا ساندویچ قلبم بشدت دچار طپش میشه ازمایش داده بودم قبلن مشکلی جز کمبود ویتامین دی نبود.از یک مربی باشگاه پرسیدم گفت گین اپ نمیدونم دگزا چی داره و عوارض میاره من فقط برای یماه میخوام مصرف کنم و اهل ورزش نیستم اگه عوارض داره راه حل دیگه ای بگید :(ممنون میشم جوابم بدید

    1. سلام هر مکملی نباید بخورید میتونید تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم

  2. استاد یه سوال…
    اینارو هر روز باید بخوریم یا روزی یه چند تاشو؟
    من هر روز شکم کار میکنم… تقریبا داره درست میشه…

  3. سلام استاد خسته نباشید من از شیراز مزاحم میشم میخوام ببینم برا آب کردن چربی دور شکم و پهلو ها باید به غیر از دراز نشست چه ورزشی کنم و چه غذایی بخورم البته رژیم هم دارم با تشکر

    1. سلام
      دراز نشست هیچ ربطی به چربی سوزی نداره رژیم باید داشته باشید و تمرینات هوازی

    2. سلام استاد تمرینات هوازی مثل چه حرکاتی

      1. دوچرخه ثابت اسکی فضایی و تردمیل

  4. با سلام ،من الان یک ماه و ۱۴ روز دارم میرم باشگاه بدن سازی…از هر کی میپسم برای ساختن بدنم میگن باید گینر مصرف کنی تا هر چی داره رو بسوزونه….چون کمی شکم دارم …..میخوام شکمم رو کوچک و وزنمو کمی کم کنم .

  5. سلام
    من شکم ندارم ,صاف هست و زیر پوست شکمم هم سفت هست ولی عضله هاش معلوم نیست,هفته ای دوبار ۱۰ دقیقه تردمیل میرم وبعد از اون شکم میز شیب دار+ دوچرخه رو میز + و ۲ تا حرکت دیگه رو ۳ ست میزنم به نظرتون کافی هست؟
    پروتیین و گلوتانینم وصرف میکنم
    با تشکر

    1. برای رشد دادن هر عضله باید بهش سخت بگیرید تا تحریک به رشد بشه استفاده از سوپر ست ها و همینطور با استفاده از وزنه ها حرکات شکم رو انجام بدید

  6. سلام من ۴ ماهه که میرم باشگاه برای حجیم تر شدن ران و باسن چند سانتی سایزم اضافه شده ولی شکم و پهلوم هم زیاد شده قبل اینکه برم باشگاه اینقدر شکم و پهلو نداشتم باید چی کار کنم شکم و پهلوم بالا نیاد؟ تمرینات شکم و پهلو هم میرم.
    بعد از ورزش هم سریع غذا می خورم به خاطر غذا خوردنه؟ممنونم.

    1. شکم و پهلو برای غذا هستش کالری بیشتر از حد به بدن میرسونید تغذیه رو رعایت کنید

  7. سلام استاد
    من الان یک ماهه که باشگاه میرم قدم ۱۶۵و وزنم ۵۴/۲است البته حدود هفتصد گرم کم کردم
    صرفا بدنسازی رو جهت بادی فرم سفت کردن عضلاتم انجام میدم
    اما وزن کم کردم
    و شکمم هم شله و خیلی تغییر جزیی داشته .ب من پیشنهاد شده برای عضله سازی شکم وشش. تیکه شدنش ب غیر از تمریناتم حتما پروتیین تهییه کنم و بخورم
    نظر شما چیه ؟؟؟

    1. سلام آمینو و با بی سی ای بخورید

  8. سلام استاد
    من الان یک ماهه که باشگاه میرم قدم ۱۶۵و وزنم ۵۴/۲است البته حدود هفتصد گرم کم کردم
    صرفا بدنسازی رو جهت بادی فرم سفت کردن عضلاتم انجام میدم
    اما وزن کم کردم
    و شکمم هم شله و خیلی تغییر جزیی داشته .ب من پیشنهاد شده برای عضله سازی شکم وشش. تیکه شدنش ب غیر از تمریناتم حتما پروتیین تهییه کنم و بخورم
    نظر شما چیه ؟؟؟

  9. سلام خسته نباشید.۶ماهه باشگاه میرم قدم ۱۸۳ و وزن ۸۳ هست.شکمم یه خورده چربی داره چیکار کنم .پروتئین و گلوتامین هم دارم میخوام.وزنم ۹۶ بود رژیم گرفتم اومدم پایین .یک روز درمیان شکم و هوازی کار میکنم یعنی یک روز تردمیل.ویک روز دیگه حرکت شکم و ۱۵ دقیقه دوچرخه.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب