پرورش جلوبازو هایی حجیم برای مبتدیان (برنامه تمرینی)

پرورش جلوبازو هایی حجیم برای مبتدیان (برنامه تمرینی)

- in اختصاصی تک اندام, حرکات تمرینی
1241
۰
پرورش جلوبازو هایی حجیم برای مبتدیان (برنامه تمرینی)پرورش جلوبازو هایی حجیم برای مبتدیان (برنامه تمرینی)

begginer-biceps

تک اندام : بلا استثنا همه بدنسازان مبتدی در ابتدای شروع تمرینات بدنسازی به حجیم سازی عضلات جلو بازو می اندیشند و انواع تمرینات را محک میزنند.

اما باید بگوییم این یک مسیر طولانی است و باید طبق اصول پیشرفت,در این مقاله شاهد یک برنامه تمرینی پیشرفته برای مبتدیان هستیم.

نکات مهم قبل از تمرین Workout Notes :

۵ دقیقه گرم کنید.

تمرینات را صحیح و با دقت فراوان انجام دهید.

بیش از حد به عضلات فشار نیارید و به یکروز در هفته بسنده کنید (مبتدیان)

برنامه تمرینی Training:

جلو بازو سیمکش  ۳ست ۱۵-۱۲-۱۰تکراری

جلو بازو دمبل تک دست  ۳ست ۱۰تکراری

جلو بازو هالتر  ۳ست ۸تکراری

جلوبازو با دمبل تمرکزی  ۳ست ۸تکراری

منبع : تک اندام

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب