تحولی در پرورش عضلات پشت بازو ویژه مبتدیان(برنامه تمرینی)

تحولی در پرورش عضلات پشت بازو ویژه مبتدیان(برنامه تمرینی)

- in حرکات تمرینی
2863
۳
تحولی در پرورش عضلات پشت بازو ویژه مبتدیان(برنامه تمرینی)تحولی در پرورش عضلات پشت بازو ویژه مبتدیان(برنامه تمرینی)

Mass-Building-Tricep-Exercises

تک اندام : زینت یک بازو به جلو بازو ها نیست بلکه به پشت بازوهای حجیم است که میتوان بازو های خود را به زیبایی نمایش داد.برای ساخت یک جفت پشت بازوی حجیم باید تمرینات خود را با ثبات انجام دهد..

این تمرین باید یکبار در هفته و با بازیابی (ریکاوری) کامل انجام شود.

توضیحات اضافی :

هدف تمرین : ساخت عضله

سطح تمرین : مبتدی

جنسیت : مرد و زن

نکات مهم قبل از تمرین Workout Notes :

  1. ۵ دقیقه گرم کنید.
  2. تمرینات را صحیح و با دقت فراوان انجام دهید.
  3. بیش از حد به عضلات فشار نیارید و به یکروز در هفته بسنده کنید (مبتدیان)

برنامه تمرینی مبتدی :

   حرکت                                         ست       تکرار ها

پرس سینه دست جمع                         ۳            ۱۰-۱۲-۱۵

پشت بازو سیمکش                            ۲              ۱۰

شنا دست جمع                                  ۱              ۱۰

منبع : تک اندام takandam.ir

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

3 Comments

  1. با سلام
    من ٢ماهی هست بدنسازی کار میکنم اما چاق نمیشم و کاهش وزن دارم می خوام طبیعی افزایش وزن داشته باشم میشه سن ۱۷ میشه راهنمایی کنید با تشکر.

  2. سلام مر۳۰ از سایت خوبتون چن تا سوال دارم! از کجا بدونیم کراتین تقلبی هست یا نه؟ من چن ماهه که تو خونه بدن سازی میکنم و ماه بد میرم بدن سازی قدم ۱۸۷ و وزنمم ۷۰ و ۱۶ سالمه ولی لاغر لاغرم میخوام چاق شم چکار کنم؟ میشه راهنمایی کنید ؟ با تشکر مر۳۰ بای!

    1. با سلام.
      دانستن اینکه چه مکملی سالم و یا تقلبی است از دست شما خارجه . مکمل های تقلبی در ضاهر فرقی با نمونه اصل ندارند بهتر است از نمایندگی ها تهیه فرمایید.
      تغذیتون رو بهتر کنید و زیاد به فکر مصرف مکمل هم نباشید.
      مصرف مکمل در زمان و سن مناسب.
      پایدار باشید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب