اخبار روز پرورش اندام

انتقاد صریح بیت الله عباسپور ( بدنسازان درجه ۳ و ۴ به مسابقات WBPF می روند )

http://www.badan3azi.com/attachments/5984d1347398674-1beytooo_2_.jpg

تیم پروش اندام ایران قهرمان مسابقه های جهانی تایلند شد در حالی که قهرمان نام آشنای پروش اندام ایران با بیانی صریح و شفاف میگوید: بدنسازان درجه دو و سه کشورها در این مسابقات حضور داشتند. بیت الله عباسپور قهرمان نامدار پرورش اندام ایران در گفیت وگو با ایسنا گفیت : فدراسیون جهانی که تمام کشورهای جهان آن را به عنوان مرجع اصلی قبول دارند فدراسیون IFBB است، اما فدراسیون جهانی WBPF  چند سال پیش تاسیس شد و در سطح جهانی مرجع نیست. معمولاً کشورهای مختلف ورزشکاران اصلی خود را به مسابقاتی اعزام می کنند که زیر نظر فدراسیون بین المللی پرورش اندام است، اما

فدراسیون پرورش اندام ایران تیم اصلی خود را به WBPF  میبرد که هیچ ریتمی ندارد.وی افزود: معمولاً در مسابقه های جهانی  WBPF  پرورش اندام کارانی می آیند که درجه سه و چهار هستند و نمی دانم که چرا مسئولان ورزش کشور به بحث فعالیت فدراسیون ایران زیر نظر این فدراسیون توجه نمی کنند.

قهرمان پرورش اندام جهان که اگر می خواست زیر نظر WBPF فعالیت کند اکنون مدال های زیادی در کارنامه داشت، در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون ایران می تواند زیر نظر IFBB  فعالیت کند؟گفیت: بازهم می گویم. عباسپور با تاکید بر این که سطح مسابقات این فدراسیون جدیدالتاسیس مناسب نیست، گفیت: اوج مسابقاتی که برگزار می کند همین رقابت های تایلند است که تعداد تیم های حاضر در مسابقات آسیایی اش از تعداد مسابقات حاضر در مسابقات جهانی اش بیشتر است.

تعداد تیم های حاضر در مسابقات این فدراسیون اصلاً مهم نیست چرا که بعضی اوقات بدنسازانی را از کوچه و خیابان ها جمع می کنند و به نام کشورهای مختلف در مسابقات شرکت می دهند! وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون پرورش اندام ایران می تواند همزمان زیر نظر دو فدراسیون فعالیت کند، افزود: بله می شود این کار را کرد، اما فدراسیون پرورش اندام ما پایش را در یک کفش کرده که ما فقط زیر نظر یک فدراسیون کار می کنیم. فدراسیون ما هر ساله به ورزشکاران خود نوید می دهد که اگر WBPF  شرکت کنند سال بعدش در مسابقه های  IFBB  شرکت خواهند کرد که این مساله در واقع نوعی فریب دادن ورزشکاران است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *