اخبار روز پرورش اندام

انصراف دنیس ولف از آرنولد کلاسیک

http://nab100.com/product/969ce45hys3d7ag4fbng.jpg

دنیس ولف ، بدنساز روسی الاصل مقیم آلمان ملقب به گرگ روسیه چندی پیش از حضور در آرنولد کلاسیک ۲۰۱۳ که حدود ۲ هفیته دیگر به نمایش گذاشته خواهد شد ، اعلام انصراف نمود. این بدنساز ۳۴ ساله در رقابت های مستر المپیای ۲۰۱۲ مقام ششم را به دست آورد ؛ ولی بر خلاف سالهای پیش ،فقط ۵ نفر برتر مستر المپیا جواز حضور برای سال بعد را دریافیت می نمایند و به این ترتیب ، وی با جدیت برای رقابت های پراگ که بعد از مستر المپیای ۲۰۱۲ به انجام رسید آماده شد و توانست مقام قهرمانی را به دست آورد و به همین خاطر جواز حضور در مستر المپیای ۲۰۱۳ برای او صادر شد.

در همین رابطه ، وی که نام خود را در فهرست شرکت کنندگان آرنولد کلاسیک ۲۰۱۳ مشاهده می نمود تصمیم به کناره گیری گرفیت و در این خصوص به خبرنگاران گفیت : به این جهت که تا مستر المپای ۲۰۱۳ دغدغه ای ندارم ، لذا تصمیم گرفیتم که به استراحت بیشتری بپردازم و با یک برنامه ریزی آرام ، خود را برای مستر المپیا و یا رقابت هایی که نزدیک به آن می باشد ، آماده کنم.

گفیتنی است که دنیس ولف دارای ۱۸۰ سانتیمتر قد ، حدود ۱۳۵ کیلوگرم وزن حجم و حدود ۱۱۷ کیلوگرم وزن مسابقه است. او در سال ۱۹۹۲ در سن نوجوانی به همراه خانواده اش به آلمان عزیمت کرد و به خاطر سرگرمی به بدنسازی روی آورد و فکر نمی کرد که این رشته به طور جدی با زندگی اش همراه شود.

او در سال ۲۰۰۵ در رقابت های آماتورهای جهان ، مقام قهرمانی و اوورال را به دست آورد و کارت حرفه ای اش را دریافیت کرد ؛ همان رقابتی که علی تبریزی بدنساز برجسته ایرانی در دسته کمتر از سنگین وزن قهرمان شد.

رقابت های حرفه ای دنیس ولف از سال ۲۰۰۶ آغاز شد و تا کنون ، تعداد ۲۰ مسابقه حرفه ای را پشت سر گذاشته که برجسته ترین عنوانش چهارم مستر المپیای ۲۰۰۸ می باشد ، ضمن این که در مستر المپیای سالهای ۲۰۰۷ ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به مقام پنجم رسید. او در آرنولد کلاسیک سال گذشته نایب قهرمان شده بود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *