اخبار روز پرورش اندام

برای مسابقات پرورش اندام 2015 جهان درخواست میزبانی دادیم

http://iranbbf.ir/www/photonews/shafaghpor.L.JPG

تک اندام : رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان از برگزاری مسابقه 21 میلیونی جایزه بزرگ کاسپین استار خبر داد و گفیت: با موافقت رئیس فدراسیون، مسابقات قهرمانی پرورش اندام باشگاههای کشور نیز بهمن ماه به میزبانی این استان برگزار می شود.

مهران شفق پور در گفیتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: علاوه بر مسابقات یاد شده، آذر ماه مسابقه آزاد جایزه بزرگ 9 میلیونی پرس سینه را برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان ادامه داد: چندین مسابقه استانی را نیز در دستور کار داریم که مهمترین آنها مسابقات پرس سینه بدون لوازم، مسابقات پرورش اندام و پاورلیفیتینگ فهرمانی باشگاهای گیلان است.

شفق پور افزود: با اینکه استان گیلان یکی از قطب های پرورش اندام و بدنسازی کشور است، اما از سال 88 تاکنون میزبان هیچ رویدادی نبودیم، از همین رو درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی پرورش اندام باشگاههای کشور را به فدراسیون دادیم که مورد موافقت قرار گرفیته است. این رقابتها در ایام دهه مبارکه فجر در سالن 8 هزار نفری رشت برگزار خواهد شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان در ادامه بیان کرد: ما برای میزبانی مسابقات پرورش اندام جهان در سال 2015 نیز اعلام آمادگی کردیم و رئیس فدراسیون قول مساعد داده در صورت سفر “رافائل” رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام و بدنسازی به ایران، وی برای بازدید از امکانات ورزشی سفری به این استان داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 16 هزار آمار بیمه ای داریم که این نشان دهنده استقبال خوب جوانان گیلانی از رشته بدنسازی و پرورش اندام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *