اخبار روز پرورش اندام

حضور بدنسازان ایرانی در۲ فدراسیون IFBB و WBPF

http://www.bodyfull.ir/wp-content/uploads/2013/01/ifbb.jpg

ورزشکاران بدنساز ایرانی در آینده نزدیک در رقابت های IFBB هم حضور خواهند یافیت. در همین رابطه، مکاتباتی با رافائل (رئیس فدراسیون جهانی IFBB )صورت گرفیته و فدراسیون مزبور از حضور ورزشکاران بدنساز ایرانی در آن رقابت ها استقبال نموده است .  در این خصوص محمدرضا کاظمی آشتیانی (سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور)  اظهار امیدواری نمود تا با هر ۲ فدراسیون جهانی بدنسازی (WBPF و IFBB) همکاری داشته باشیم. وی در همین رابطه، چندی پیش با خبرگزاری ایسنا به گفیت و گو پرداخت و اعلام نمود که در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم با فدراسیون IFBB  نیز همکاری داشته باشیم و به تبع آن تعاملاتی با وزارت ورزش و جوانان داشته ایم و قرار است که آنها راه کارهای مناسب را به ما اعلام کنند. آشتیانی افزود: حتی رئیس فدراسیون بین المللی IFBB  از من خواسته بود که برای صحبت با او به اسپانیا بروم که اعلام کردم به خاطر حضور در مسابقه های جهانی تایلند، بعدا به دیدار او خواهم رفیت.

نوشته های مرتبط

3 نظر در “حضور بدنسازان ایرانی در۲ فدراسیون IFBB و WBPF

  1. Hooper گفت:

    آره درستش هم همین هست! مقام آوردن تو مسابقات WBPF ارزشی نداره کسی که بتونه IFBB مقام بیاره ارزش داره.تنها مشکلی که آقای عباسپور داره کوتاه قد بودنش هست که بیشتر به بنسازان 212 پوندی شباهت داره.آقای تبریزی فوق العاده ست.شایعاتی رو مبنی بر حضور آقای تبریزی و شهریار(کینگ) کمالی در آرنولد کلاسیک 2013 میشنوم.آیا صحت داره؟

    1. mostafa گفت:

      بله دقیقا IFBB کجا و WBPF کجا /
      آقا بیت الله که حرف نداره یه کارشناس مستر المپیا گفیته بود اگه با 212 پوندی ها مسابقه میداد چندین سال پشت سر هم قهرمان میشد همین که اومد سنگین وزن ها کلی قدرت و شجاعت میخواست و افیتخار برای همه ما هستش قد آقا بیت الله فکر نکنم از دکستر جکسون کوچک تر باشه با اون پاهایی که داره با چندتای اول مستر برابری میکنه به نظر من .

      والا من جایی نخوندم و نشنیدم که برای آرنولد کلاسیک مسابقه فقط آقا بیت الله شرکت میکنند آقای کینگ کمالی رو نمیدونم
      آقای تبریزی رو توی عکس هایی که دیدم کلا تو اوج نبود نه حجم نه رژیم فکر نکنم برای مسابقات آماده بشه

  2. yunes گفت:

    مگ اقای بیت الله قدش چند سانته؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *