پزشكي ورزشي, درمان بیماری

شست و شو و سم زدایی کلیه ها

http://upload.tehran98.com/img1/p0xikgv2rsb805n9sv2p.jpg
سال ها پشت سر هم می گذرد و کلیه های ما خونی که سرشار از نمک، سموم و دیگر مواد ناخواسته در درون آن است، را تصفیه می کنند. با گذشت زمان نمک در کلیه تجمع می یابد و نیاز به تمیز کردن با درمان بیشتری را پیدا می کنند. با در نظر گرفیتن سلامت کلیه ها ما چگونه می توانیم بر این مشکل غلبه کنیم. بسیار آسان است.

ابتدا یک بسته جعفری را شسته و سپس خرد کنید و در یک ظرف ریخته و با مقداری آب به مدت 10 دقیقه بجوشانید و سپس بگذارید خنک شود و سپس آن را در ظرفی ریخته و در یخچال بگذارید تا خنک شود. هر روز یک لیوان از آب جعفری که به این طریق درست کرده بودید بنوشید و شما متوجه خواهید شد که همه سموم و نمک و مواد سمی از کلیه توسط ادرار دفع می شود و همچنین شما می توانید احساس خوبی را تجربه کنید که تا کنون آن را درک نکرده بودید. جعفری به عنوان بهترین پاک کننده و درمان برای کلیه ها شناخته شده است که یک سبزی و بهتر است بگویم یک درمان کاملا طبیعی است.
اگر یک بار این را برای دیگران هم بفرستید، شما به نجات جان یک نفر کمک کرده اید.

نوشته های مرتبط

1 نظر در “شست و شو و سم زدایی کلیه ها

  1. با سلام ممنون و متشكر از مطلب مفيدتون در باره كليه برام تازگي داشت قبلا فاكتوراي كليويم بالا بود دنبال راه حل زياد بودم از هندوانه گرفیته خارخسك و خار شترو……..ولي اين جديد بود مرسي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *