اخبار روز پرورش اندام

مسابقات بدنسازی گرند پریکس کره 2014 با کسب مدال برنز بیت الله عباسپور

grand-prix2014-korea

 تک اندام : بازم هم افیتخار آفرینی دیگر…! اسطوره پرورش اندام ایران تنها یک هفیته بعد از مسابقات مستر المپیا 2014 و کسب عنوان پنجمی دسته 212 ، با اینکه 5 مرد برتر این رقابت جواز حضور در المپیا 2015 را در دستان خود میدیدند، اما بسیاری از ایشان و از جمله قهرمان خوب کشورمان در رقابت حرفه ای کره شرکت نمودند که حاصل آن کسب مدال برنز این رقابتها توسط بیت الله عباسپور بود.

در پی تماس تلفنی با بیت الله عباسپور ، اسطوره پرورش اندام ایران در خصوص این رقابت گفیت : رقابت خوب و سطح بالایی بود و اکثر قهرمانان حاضر در المپیا در این رقابت حاضر بودند، تلاشم برای این مسابقه این بود که بتوانم با آمادگی بهتری ظاهر شده و به عنوانی بهتر از المپیا دست یابم که به لطف خدا به آن دست یافیتم.
جیمز فلکس لوییس در پایان این رقابت به من گفیت: من و تو باید اول و دوم میشدیم، و گفیت باید اعتراف کنم واقعا ازت میترسم! وی همچنین به من گفیت: امسال در این سه مسابقه قبل از المپیا خستت کردن و من به شخصه اصلا از آن داوری ها راضی نیستم.

بیت اله عباسپور در پایان این مکالمه تلفنی از همه آنهایی که او را با دعای خیرشان بدرقه کردند و برایش انرژی مثبت فرستادند تشکر نمود و از همه خواست تا در مسابقات پیش رو دعای خیرشان را از وی دریغ ننمایند.

باید اظهار نماییم جملات “فلکس لوییس” درخصوص “قهرمان رقابت حرفه ای نوردیک در رده سنگین وزن در سال گذشته” کاملا درست است، چرا که در رقابت حرفه ای نیویورک پرو 2014 ، داوران در اقدامی عجیب رای به برتری آرون کلارک و گای سیسترنینو داده بودند، اما بیت اله در مسترالمپیا 2014 بالاتر از کلارک و سیسترنینو قرار گرفیت (کلارک ششم و سیسترنینو هشتم شد) و در این رقابت نیز سیسترنینو به عنوانی بهتر از هفیتمی دست نیافیت!

نتیجه این رقابت :
1. جیمز فلکس لوییس
2. خوزه ریموند
3. بیت اله عباسپور
4. سامی حداد
5. دیوید هنری
6. هیدتادا یاماگیشی
7. گای سیسترنینو

نکته جالب توجه در این مسابقه ششم شدن یاماگیشی بود که خود نشان از ناگفیته های بسیاری در خصوص چهارمی مشکوک وی در مستر المپیا 2014 دارد!!!

باسپور یک هفیته پس از این رقابت در تاریخ 4 اکتبر میبایست در مسابقه حرفه ای پراگ در دسته 212 پوند شرکت نماید.

با آرزوی موفقیت برای اسطوره پرورش اندام ایران در مسابقات آتی

1 نظر در “مسابقات بدنسازی گرند پریکس کره 2014 با کسب مدال برنز بیت الله عباسپور

  1. عارف گفت:

    ماشالله استاد بیتووووو … مسابقاتو بکوب برو جلوووو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *