اخبار روز پرورش اندام

مسابقات قهرمانی کشوری فیزیک جام پوما

تک اندام : دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از از محل برگزاری مسابقات جایزه بزرگ فیزیک جام پوما خبر داد و گفیت: این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر طی روزهای 5 و 6 خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

جلال نادمی در این گفیتگو در خصوص محل برگزاری مسابقات جایزه فیزیک اظهار کرد: رقابت های جایزه بزرگ فیزیک یادواره آزادی خرمشهر تحت عنوان “جام پوما” به میزبانی تهران در سالن میلاد محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: این مسابقات طی روزهای 5 لغایت 6 خرداد ماه در 5 دسته قدی 172، 175، 178، 181 و +181 سانتیمتر برگزار و آئین اندازه گیری قد ورزشکاران چهارشنبه 5 خرداد ماه انجام می شود.

وی تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم هر دسته وزنی به ترتیب 60، 30 و 20 میلیون ریال و به نفر اورال (قهرمان قهرمانان) این رقابت ها 80 میلیون ريال تعلق می گیرد. همچنین علاوه بر این جوایز نقدی، بسته ورزشی از شرکت “پوما” به برترین ها اهدا می شود و کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در رقابت ها را دریافیت می کنند.

نادمی در پایان یاد آور شد: نمایندگانی از فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در مسابقات قهرمانی کشور فیزیک “جام پوما” حضور خواهند داشت.

نوشته های مرتبط

1 نظر در “مسابقات قهرمانی کشوری فیزیک جام پوما

  1. Mohammad گفت:

    یه سوال بلیط مسابقات، از چه راه هایی میشه تهیه کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *