اخبار روز پرورش اندام, اختصاصی تک اندام

موج حمایت ها از بیت الله عباسپور قهرمان پر افیتخار کشور

5459202_1438121988.6212

تک اندام : دنیس جیمز، مربی بزرگ پرورش اندام جهان، برای حمایت از اسطوره پرورش اندام ایران دست به کار شد.

به گزارش تک اندام به نقل از خبرآنلاین ,دنیس جیمز در این کمپین از همه بدنسازها، قهرمان ها و دوست داران پرورش اندام خواسته است تا از این ورزشکار حمایت کنند.

او در صفحه ای از همه خواسته است تا به بهبود بیماری بیت الله کمک کنند. او می‌گوید خانواده بیت الله تحت فشار هستند و هر چه پس انداز داشتند را برای این ورزشکار خرچ کرده اند. او بعد از شرح بیماری بیت الله و توصیف وضعیت معیشت از همگان خواسته است تا به بیت الله کمک کنند و او را تنها نگذارند.

او خودش به عنوان اولین نفر هزار دلار برای کمک به بیت الله کنار گذاشت تا فرزندان و همسر او وضعیتشان از شرایط موجود بد تر نشود.

تا یک روز بعد از درخواست دنیس جیمز، 185 نفر، مبلغ 7 هزار و 630 دلار برای کمک به بیت الله کمک کرده اند.

امید است تا داخل سرزمین خودمان هم کمپینی مشابه به راه بیفیتد و دوست داران کوه عضله ایران، او را تنها نگذارند. بیت الله شرایط خوبی ندارد و امروز بیشتر از همیشه نیازمند کمک ما است.

نوشته های مرتبط

  1. رامین گفت:

    شفای عاجل نصیب ایشان شود صلوات
    الهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم

  2. رامین گفت:

    ای کاش کمپینی به وجود می امد تا همه کمک میکردند
    خواهشا اگه ،چنین چیزی پیش اومد اطلاع رسانی کنید

  3. ............. گفت:

    سلام من تقاضا دارم اگر ایمیلی از آقای عباسپور دارید به ایمیل من ارسال کنید .. بیماری ایشون به راحتی با غذادرمانی خوب میشه… خواهش میکنم اگه هرکس این مطلب رو میخونه .. بهشون اطلاع بده.. من بیماری خودم و سرطان خون پدرم رو به وسیله غذادرمانی خوب کردم و همه ی بیماریها به راحتی با این روش خوب میشن و نیازی به هزینه و داروهای خطرناک نیست… منتظر خبر شما هستم..
    zaminehpak@gmail.com

    1. حسین گفت:

      baitolla،این صفحه اینستایه استاده،یه سری به اونجا بزنی احتمالا بتونی باش ارتباط برقرار کنی و در مورد غذا درمانی باش صحبت کنی،ولی مطمئنن دکترایه زیادی بالاسره ایشون هست و هرکاری که فک کنیرو انجام میدن تا استاد برگرده

  4. ایاد گفت:

    خدا شفاش بده تمام خوزستان دعا میکنن خوب بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *