اخبار روز پرورش اندام

تبریک فدراسیون بدنسازی پرورش اندام و تیم تک اندام به بیت الله عباسپور

fedrasion-iranbbf

تک اندام : با مسجل شدن حضور بیت الله عباسپور، نماینده پرورش اندام ایران در بزرگترین مسابقات حرفه ای بدنسازی جهان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و تیم تک اندام موفقیت این قهرمان را تبریک گفیتند.

به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، ناصر پورعلی فرد پس از کسب امتیازات لازم توسط بیت اله عیاسپور جهت شرکت در پنجاهمین دوره مسابقات مستر المپیا در پیامی این موفقیت را به این قهرمان ارزنده ورزش کشور تبریک گفیت.


در پیام تبریک رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است: شما با تلاش و کوشش مداوم خود برای سومین بار متوالی مجوز حضور در بزرگترین رویداد بدنسازی حرفه ای را بدست آوردید. اکنون که به عنوان سمبل یک ورزشکار سختکوش و پرتلاش مورد توجه قرار دارید، امیدوارم در رقابتهای مستر المپیا 2014 به دور از تاثیرگذاریهای غیرفنی به مقامی که شایستگی آن را دارید، دست یابید. برای شما در مسابقات پیش رو آرزوی توفیق را از خداوند منان مسئلت دارم.

و در پیام تبریک تیم تک اندام : همانطور که همیشه در پناه حق موفق بوده اید و ما همیشه نظاره گر تلاش های شبانه روزی شما بوده ایم از خداوند متعال میخواهیم که در تمامی مراحل زندگی خود موفق و پیروز باشید و انشالله مسابقه پیشه رو را با پیروزی خود,دل ما و هموطنان خود را شاد نمایی.

تیم تک اندام.

نوشته های مرتبط

  1. رامین گفت:

    افیتخاری بخدا اصن حق بیت الله بیشتر از این چیزاست بیت الله حقش اول یا دوم تو این مسابقات کسب امتیاز برای مستر المپیا.تو این رشته مخصوصاتو رده حرفه ای ها حق زیاد خورده میشه اونم از ما ایرانیا ک همیشه حقمون خوردن.
    اونم این مسابقه ک تو فلوریدا امریکا بوده و بیت الله ک یه ایرانی دربین امریکایی ها بوده دیگه خودتون تا تهش بفهمید چی میشه.ایران….امریکا.خب مسلمه حقشو نمیدن .
    به هر حال افیتخارمایی ، تنت سلامت پهلوان که پرچم ایران رو بردی بالا همیشه
    برایت ارزوی موفقیت میکنیم از خدای متعال.
    مدیریت سایت ، از زحمات شما هم قدر دانی میکنیم ، سایت بروزی دارید.

  2. حسین گفت:

    درود بر بیت الله عباسپور افیتخار ایران از طرف همه بچه های کرمان میگم خیلی خیلی دوست داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *