تغذیه

مصرف شکلات قبل از تمرین

تک اندام : در حال حاضر یک مطالعه جدید نشان میدهد شکلات تیره یا کاکائو می تواند سطوح اکسید نیتریک را تقویت کند، و مصرف آن قبل از تمرین برای جلوگیری از لرزش عضلات و ریکاوری و رشد بهتر عضلات موثر است.

طی تحقیقات در دانشگاه بنگور (ولز) مردان با مصرف 100 گرم (حدود 3½ اونس) که شامل 70٪ کاکائو شکلات تیره قبل از رکاب زدن با یک دوچرخه ثابت برای 2 و نیم ساعت با سرعت متوسط قرار گرفیتند. قند خون و سطح انسولین افراد، و همچنین شاخصه های oxidative stress تحت کنترل قرار گرفیت.
گزارش حاصل از این تحقیق نشان دهنده حفظ قند خون و سطح گلوکز، انسولین به حال بالاتر و oxidative stress کمتر بود. توانایی حفظ بهتر قند خون بدان معنی است که شما انرژی بیشتری را میتوانید نگه دارید تا شدت تمرین بالایی داشته باشید. سطح انسولین بالاتر می تواند به رشد عضلانی بهتر کمک کند. با این حال، سطح انسولین بالاتر می تواند سوزاندن چربی را محدود کند. بنابراین اگر هدف اصلی شما از دست دادن چربی میباشد است، اضافه کردن شکلات بعد از تمرین باید باشد. oxidative stress کمتر به معنی افزایش بهبود و ریکاوری عضلات ااست، که می تواند به رشد بیشتر منجر شود.

مترجم – Pouria Spring

[notification type=”notification_mark” ]منیع[/notification]

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *