تغذیه, کاهش وزن

10 غذای موثر برای شش تکه شدن شکم

تک اندام : همه  دوست دارند شکمی صاف ویا شش تکه  داشته باشند. .

اما از آنجایی که کمی مشکل است باید در رژیم غذایی روزانه,یک خانه تکانی اساسی انجام داد و به مواد غذایی که در ادامه به آنها ذکر میشود رجوع کرد.

خوراک جو دوسر
گوشــت کم چرب نازک
شکلات تلخ
روغن زیتون
چای سبز
آجیــــــــل
سبزیجات
تخـم مرغ
حبــوبـات
اووکــــادو

نوشته های مرتبط

18 نظر در “10 غذای موثر برای شش تکه شدن شکم

  1. سیما گفت:

    با سلام میشه بگید گین آپ بزرگسالان عوارض داره یا نه؟من دیگه مرز افسردگی رو بخاطر لاغریم رد کردم قد 163 وزن 45 سن 21 🙁 اصلا اشتها ندارم بعضی وقتا با شروع ب خوردن غذاهای چرب یا مثلا ساندویچ قلبم بشدت دچار طپش میشه ازمایش داده بودم قبلن مشکلی جز کمبود ویتامین دی نبود.از یک مربی باشگاه پرسیدم گفت گین اپ نمیدونم دگزا چی داره و عوارض میاره من فقط برای یماه میخوام مصرف کنم و اهل ورزش نیستم اگه عوارض داره راه حل دیگه ای بگید :(ممنون میشم جوابم بدید

    1. mostafa گفت:

      سلام هر مکملی نباید بخورید میتونید تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم

  2. *عارف*فیتنس* گفت:

    استاد یه سوال…
    اینارو هر روز باید بخوریم یا روزی یه چند تاشو؟
    من هر روز شکم کار میکنم… تقریبا داره درست میشه…

  3. رضا گفت:

    سلام استاد خسته نباشید من از شیراز مزاحم میشم میخوام ببینم برا آب کردن چربی دور شکم و پهلو ها باید به غیر از دراز نشست چه ورزشی کنم و چه غذایی بخورم البته رژیم هم دارم با تشکر

    1. mostafa گفت:

      سلام
      دراز نشست هیچ ربطی به چربی سوزی نداره رژیم باید داشته باشید و تمرینات هوازی

    2. رضا گفت:

      سلام استاد تمرینات هوازی مثل چه حرکاتی

      1. mostafa گفت:

        دوچرخه ثابت اسکی فضایی و تردمیل

  4. روزبه گفت:

    با سلام ،من الان یک ماه و 14 روز دارم میرم باشگاه بدن سازی…از هر کی میپسم برای ساختن بدنم میگن باید گینر مصرف کنی تا هر چی داره رو بسوزونه….چون کمی شکم دارم …..میخوام شکمم رو کوچک و وزنمو کمی کم کنم .

  5. ابوذر گفت:

    سلام
    من شکم ندارم ,صاف هست و زیر پوست شکمم هم سفت هست ولی عضله هاش معلوم نیست,هفته ای دوبار 10 دقیقه تردمیل میرم وبعد از اون شکم میز شیب دار+ دوچرخه رو میز + و 2 تا حرکت دیگه رو 3 ست میزنم به نظرتون کافی هست؟
    پروتیین و گلوتانینم وصرف میکنم
    با تشکر

    1. mostafa گفت:

      برای رشد دادن هر عضله باید بهش سخت بگیرید تا تحریک به رشد بشه استفاده از سوپر ست ها و همینطور با استفاده از وزنه ها حرکات شکم رو انجام بدید

  6. نادیا گفت:

    سلام من 4 ماهه که میرم باشگاه برای حجیم تر شدن ران و باسن چند سانتی سایزم اضافه شده ولی شکم و پهلوم هم زیاد شده قبل اینکه برم باشگاه اینقدر شکم و پهلو نداشتم باید چی کار کنم شکم و پهلوم بالا نیاد؟ تمرینات شکم و پهلو هم میرم.
    بعد از ورزش هم سریع غذا می خورم به خاطر غذا خوردنه؟ممنونم.

    1. mostafa گفت:

      شکم و پهلو برای غذا هستش کالری بیشتر از حد به بدن میرسونید تغذیه رو رعایت کنید

  7. sara گفت:

    سلام استاد
    من الان یک ماهه که باشگاه میرم قدم ۱۶۵و وزنم ۵۴/۲است البته حدود هفتصد گرم کم کردم
    صرفا بدنسازی رو جهت بادی فرم سفت کردن عضلاتم انجام میدم
    اما وزن کم کردم
    و شکمم هم شله و خیلی تغییر جزیی داشته .ب من پیشنهاد شده برای عضله سازی شکم وشش. تیکه شدنش ب غیر از تمریناتم حتما پروتیین تهییه کنم و بخورم
    نظر شما چیه ؟؟؟

    1. mostafa گفت:

      سلام آمینو و با بی سی ای بخورید

  8. simin گفت:

    سلام استاد
    من الان یک ماهه که باشگاه میرم قدم ۱۶۵و وزنم ۵۴/۲است البته حدود هفتصد گرم کم کردم
    صرفا بدنسازی رو جهت بادی فرم سفت کردن عضلاتم انجام میدم
    اما وزن کم کردم
    و شکمم هم شله و خیلی تغییر جزیی داشته .ب من پیشنهاد شده برای عضله سازی شکم وشش. تیکه شدنش ب غیر از تمریناتم حتما پروتیین تهییه کنم و بخورم
    نظر شما چیه ؟؟؟

  9. علیرضا حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید.۶ماهه باشگاه میرم قدم ۱۸۳ و وزن ۸۳ هست.شکمم یه خورده چربی داره چیکار کنم .پروتئین و گلوتامین هم دارم میخوام.وزنم ۹۶ بود رژیم گرفتم اومدم پایین .یک روز درمیان شکم و هوازی کار میکنم یعنی یک روز تردمیل.ویک روز دیگه حرکت شکم و ۱۵ دقیقه دوچرخه.

  10. Ahmd? گفت:

    سلام کی میتونه 6وعده برا شش تکه برام بگه ممنونش میشم

  11. Peyman گفت:

    سلام….ببخشید میخواصتم بدونم چطوری با شما میتونم در تماس باشم میخوام ازتون برنامه ورزشی برای شیش تیکه شدن شکم بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *