تقویت عضلات پشت

برای افزایش ضخامت عضلات پشت از وزنه های بسیار سنگین در روز زیر بغل استفاده کنید و عضله زیر بغل زمانی کاملا تحت فشار قرار میگیره که عضلات ایستگاهی و کمکی در اجرای حرکات زیر بغل مانند ساعدها و بازوها و سرشانه ها خسته شده باشند و نتوانند کمک زیادی در اجرای حرکت بکنند و  در این زمان عضلات زیر بغل مجبور میشه که بیشتر درگیر بشه.این بعد از ست چهارم به بعد رخ میده. پس تعداد ست ها رو بالا ببرید در حدود هفت الی ده ست و تکرارها رو در رنج هفت الی ده تکرار با ماکزیمم تناژ وزنه. با این روش هم از سیستم فسفاژن استفاده کرده آید و میتوانید سنگین وزنه بزنید و هم با سنگین وزنه زدن ضخامت عضلات پشت را افزایش داده آید و هم در مجموع حدود صد تکرار در یک حرکت اجرا کرده آید و تفکیک عضلات بالا میرود.

mostafa

اخبار مرتبط

تحولی در پرورش عضلات پشت بازو ویژه مبتدیان(برنامه تمرینی)

پیام بگذارید

اطمینان حاصل کنید که (*) اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید که در آن نشان داده شده است. کد HTML مجاز نیست

x