حرکات تمرینی

جلو بازو های غول آسا

biceps

اگر به دنبال جلو بازویی حجیم و تفکیک شده هستید این مقاله ویژه را تا انتها دنبال کنید.

با انجام این تمرینات به حجم و تفکیک مناسبی در عضلات بازوی خود دست خواهید یافیت.


حجم و تفکیک مناسبی در عضلات بازوی خود دست خواهید یافیت. اولین حرکت جلو بازو سیم کش دستگاه به صورت کم کردنی می باشد برای شروع وزنه ای را انتخاب کنید که بتوانید 12 تکرار را انجام دهید،بلافاصله ازمقدار وزنه کاسته و 8 تکرار را انجام دهید و در پایان بازهم از مقدار وزنه بکاهید و 6 تکرار را انجام دهید.
اگر بر این باورید که با همین حرکت به پمپاژ فوق العاده ای دست یافیته اید در اشتباه به سر می بردید
هنوز در ابتدای برنامه اید!  4 ست بعدی شامل سوپرست جلوبازو هالتر ایستاده به همراه جلوبازو لاری می باشد،بدین صورت که ابتدا جلوبازو ایستاده را انجام می دهیم و بلافاصله به سراغ جلو بازو لاری می رویم این
سوپرست را تا دستیابی به 10 تکرار در هر حرکت ادامه دهید. حرکت بعدی شامل جلوبازو دمبل روی
میز شیبدار به همراه جلوبازو ایستاده با دمبل و جلوبازو چکشی جفیت می باشد که به صورت تری ست (انجام سه حرکت متوالی بدون استراحت) و در ست های کم کردنی انجام می پذیرد با انجام این حرکت تری ست در انتهای برنامه به پمپاژ فوق العاده ای از خون در عضله جلوبازو دست خواهید یافیت که هیچ گاه آن را تجربه نکرده اید. با انجام سوپرست در اواسط تمرین شوک اساسی برای جلو بازو وارد می کنید و در انتهای برنامه با انجام تری ست عضلات خود را به آتش می کشید. توجه این برنامه فقط برای بدنسازان متوسط و پیشرفیته با سابقه طولانی در تمرین طراحی شده است و به هیچ وجه برای بدنسازان مبتدی توصیه نمی شود.

منبع : علم و عضله

Related Posts

2 thoughts on “جلو بازو های غول آسا

  1. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید.ببخشید این حرکت با تعداد ست4 و تکرار(12) و سوپر ست های سنگین برای افراد لاغر ضرر نداره؟؟؟ چون معمولا ست های3به بالا با تکرار بیشتر از 10 برای تفکیک هست البته ببخشید که من نظری دادم چون از جایی شندیم اگه اشتباه میگم لطفا راهنماییم کنید.ممنون

    1. mojtaba گفت:

      با سلام
      دوست عزیز,در صورت ممکن مقاله را دوباره و با دقت مرور کنید…
      جواب سوال اولیتان در مقاله به وضوح مشاهده میشود : توجه این برنامه فقط برای بدنسازان متوسط و پیشرفیته با سابقه طولانی در تمرین طراحی شده است و به هیچ وجه برای بدنسازان مبتدی توصیه نمی شود.
      و در پاسخ سوال دومیتان : اگر به دنبال جلو بازویی “حجیم و تفکیک شده” هستید این مقاله ویژه را تا انتها دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *