اخبار روز پرورش اندام

نتایج مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک گیلان 1393

gilan-mosabeghat

تک اندامنتایج مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک گیلان 1393 . نوزدهمين دوره مسابقات پرورش‌اندام و بادي‌کلاسيک استان گيلان، یادبود شادروان محمد ذات‌پرور، هفیته گذشته برگزار شد. در اين رقابت‌ها در رده سني بزرگسالان در اوزان 55 تا 100+ كيلو به ترتيب ….

محمد صالح میرزا محمدی از املش، مازیار جعفری از تیم مسعود ذات پرور رشت، عادل برزگر از عصربدن رودسر، مهدی داشته از امپراطور کلاچای، هادی پاینده از راد کلاچای، مهران رحیمیان از باشگاه رحیمیان

رشت، مهدی علیزاده از تیم مسعود ذات‌پرور رشت، عباس قاسمی از راد کلاچای، صالح باستی ازتیم مسعود ذات‌پرور رشت و محمد کرد رضا از عصر بدن رودسر به مقام قهرماني رسيدند. در رده بندي تيمي نيز تيم راد كلاچاي با 89 امتياز به مقام قهرماني رسيد و تيم‌هاي مسعود ذات‌پرور رشت و عصر بدن رودسر نيز به ترتيب دوم و سوم شدند. در بخش قهرمان قهرمانان نيز عباس قاسمي به عنوان اورال پرورش‌اندام انتخاب شد.
رقابت‌هاي بادي كلاسيك نيز در 5 گروه قدي انجام شد كه در آن‌ها مازیار جعفری از مسعود ذات‌پرور رشت، معین ذات پروراز مسعود ذات‌پرور رشت، مهدی محمدی از ستاره گلسار رشت، مهیار ذات‌پرور از تيم مسعود ذات‌پرور رشت و حماد فلاحت منش از ستاره گلسار رشت بر سكوي نخست ايستادند و در رده بندي تيمي اين بار تيم مسعود ذات‌پرور رشت با ۶۴ امتیاز بالاتر از تيم‌هاي ستاره گلسار و آريان رشت ايستاد. معين ذات‌پرور علاوه بر قهرماني در گروه قدي 171- سانتي متر به عنوان قهرمان قهرمانان نيز برگزيده شد.
رضا بختیاری و میلاد فرخی کوه یخی نفرات برتر جوانان بودند و در رده پيشكسوتان هم اسماعیل شفقت مرادی، رضا صفایی، شهریار پیچایی، محمدرضا فیتوحی و مصطفی محصل قهرمان شدند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *